Is er een manier om dit uit te zetten ??
of misschien te veranderen in andere stem/boodschap
of misschien te veranderen in andere stem/boodschap
-Think Progressive-
Verwijderd
Dat klopt das voiceblaat, zijn nog wel meer topics over, is leuk kan je wel met jumpertjes uitzetten en ook veranderen in verstaanbaar engels. Is dus bij opstarten en niet van windows. Dus BIOS enzo.
Verwijderd
Ik heb ook zo'n mamaplank die kan praten.
volgens mij zegt ze "system is loaded".
(je moet de jumper van het mobo afhalen, dan is het in het engels. standaard is chienees).
Daar moet natuurlijk gesproken worden:
"hello vixtory" o.i.d. zal vast wel een patch voor te krijgen zijn
volgens mij zegt ze "system is loaded".
(je moet de jumper van het mobo afhalen, dan is het in het engels. standaard is chienees).
Daar moet natuurlijk gesproken worden:
"hello vixtory" o.i.d. zal vast wel een patch voor te krijgen zijn
Verwijderd
Zeg, ik heb mijn K7Tpro2 gekocht bij Mycom (325,-); deze heeft geen stemmetjes!!(gelukkig,lijkt me niets).
Dit is volgens de handleiding optioneel.
Reddy.
Dit is volgens de handleiding optioneel.
Reddy.
Verwijderd
Ik heb ook zo'n MSI KT7 dinges gekocht die begint te lullen zogauw mijn besturingssysteem geladen wordt. Echter zeer onverstaanbaar, want het gaat door de PC speaker en klinkt zo onwijs vervormd dat ik er geen reet van versta. Iemand een idee hoe dit uit te zetten is of hoe het verstaanbaar is te maken?
Chinees heb ik maar niet geprobeerd
Chinees heb ik maar niet geprobeerd
Ze zegt gewoon: System Available. Als je de gebruiksaanwijzing leest weet je hoe je hem op Engels moet zetten
En dat hoor ik ongeveer eens per week...ik boot niet zo vaak
En dat hoor ik ongeveer eens per week...ik boot niet zo vaak
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
Verwijderd
Gewoon jumper J11 eraf halen, dan is ze engelstalig. Toch vind ik het irri dat het niet uit kan
wow, ik vind et wel koel, op het display van mijn stereo staat ook altijd 'hello' als ik em aandoe en goodbye als hij weer uitgaat. Alleen het 'tot horens' van mijn mobiele tel. vind ik een beetje errug stom staan.
Verwijderd
Ja, dat heb ik ook op mijn stereo, dat er
he llo
in het display verschijnt. Op zich vind ik het voor het moederbord ook onwijs koel, maar het is echt onverstaanbaar, ik had geen idee wat er gezegd werd. Zal wel aan mijn pc speaker liggen
he llo
in het display verschijnt. Op zich vind ik het voor het moederbord ook onwijs koel, maar het is echt onverstaanbaar, ik had geen idee wat er gezegd werd. Zal wel aan mijn pc speaker liggen
Ook bij MyCom op de HCC gehaald vandaag en geen stemmetjes hoor. Gelukkig...
Wel vaag: Zodra ik mijn VooDoo II installeer loopt ME vast tijdens het opstarten. Komt dit omdat ik 2 PCI videokaarten gebruik en de AGP slot niet ???
@WIN
Wel vaag: Zodra ik mijn VooDoo II installeer loopt ME vast tijdens het opstarten. Komt dit omdat ik 2 PCI videokaarten gebruik en de AGP slot niet ???
Dat stemmetje is vet stoer!
Ik dat ding voor het eerst booten zonder harddisk om cpu installatie te testen (alleen cpu+vga).
zegt ie "Please check IDE cables"
mijn reactie: "Whoaaa!!"
en storend is het niet, zeker niet voor die ene keer in de paar weken dat ik het systeem reboot.
Ik dat ding voor het eerst booten zonder harddisk om cpu installatie te testen (alleen cpu+vga).
zegt ie "Please check IDE cables"
mijn reactie: "Whoaaa!!"
en storend is het niet, zeker niet voor die ene keer in de paar weken dat ik het systeem reboot.
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Pagina: 1