Ik heb een formulier dat 4 checkboxen bevat. Bij het submitten worden de waarden netjes naar de database geschreven voor de desbetreffende klant.
Als ik nu bijvoorbeeld 2 checkboxen aanvink, dan worden deze waarden toegevoegd in de database, echter als ik later het formulier weer bekijk, dan zie ik slechts 1 optie aangevinkt. (terwijl er echt 2 in de database staan).
Iemand een idee?
De 4 checkboxen:
Als ik nu bijvoorbeeld 2 checkboxen aanvink, dan worden deze waarden toegevoegd in de database, echter als ik later het formulier weer bekijk, dan zie ik slechts 1 optie aangevinkt. (terwijl er echt 2 in de database staan).
Iemand een idee?
De 4 checkboxen:
code:
1
2
3
4
| <input type="checkbox" name="Antwoord" value="1" <%If rsCheck("Antwoord_ID_F") = "1" Then Response.Write("CHECKED")%>>
<input type="checkbox" name="Antwoord" value="2" <%If rsCheck("Antwoord_ID_F") = "2" Then Response.Write("CHECKED")%>>
<input type="checkbox" name="Antwoord" value="3" <%If rsCheck("Antwoord_ID_F") = "3" Then Response.Write("CHECKED")%>>
<input type="checkbox" name="Antwoord" value="4" <%If rsCheck("Antwoord_ID_F") = "4" Then Response.Write("CHECKED")%>> |
[ Voor 20% gewijzigd door Dutch_guy op 10-06-2003 15:57 ]
Pay peanuts get monkeys !