-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
Verwijderd
patch al geinstalleerd ?
En hier waren ook nog meer topic's over als ik mij goed herrinner !
En hier waren ook nog meer topic's over als ik mij goed herrinner !
En staat die DLL wel op je HD?
Nij mij staat 'ie in C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City (en in een paar mappen van andere games, iig niet in mijn windows map), probeer hem eens te kopiëren naar C:\WinNT\system32 .
Dan zou hij hem moeten vinden
Nij mij staat 'ie in C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City (en in een paar mappen van andere games, iig niet in mijn windows map), probeer hem eens te kopiëren naar C:\WinNT\system32 .
Dan zou hij hem moeten vinden
VAAG! Heb ik dat gedaan wat Rafe zei, en nu zegtie datie file in de aplication directory moet staan
?
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
NOGMAALS het verzoek om je topicstart te updaten.
Zo'n vraag als EurOtiC stelde hoord overbodig te zijn.
Lees dit voor je een topic opent/een reply post!
Zo'n vraag als EurOtiC stelde hoord overbodig te zijn.
Lees dit voor je een topic opent/een reply post!
Verwijderd
vaker langs gekomen, mss32.dll is de Miles Sound DLL, zoek even op mss32.dll in de search anders...
hmm even gedaan: GTA:VC opstart probleem
daar komt niet echt een oplossing naar vooren aangezien de patch daar ook niet werkt... wel wordt er gesugereerd dat het aan een illegale versie zou liggen, dus, heb je hem wel legaal?
hmm even gedaan: GTA:VC opstart probleem
daar komt niet echt een oplossing naar vooren aangezien de patch daar ook niet werkt... wel wordt er gesugereerd dat het aan een illegale versie zou liggen, dus, heb je hem wel legaal?
Probeer mijn Mss32.dll eens, bij mij stond deze gewoon in m'n GTA Vice City map dus vervang die van jou eens door deze en kijk of er wat verandert
The devil is in the details.
Pagina: 1