Toon posts:

[.exe] Acces database runnen

Pagina: 1
Acties:
  • 86 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoe maak ik een .exe filetje (of .bat) dat verwijst naar een Acces bestand? In mijn geval Pizza_database.mdb?

Wat moet daar in staan? Had al gewoon de filename geprobeerd, maar dat werkt niet :D

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:04

momania

iPhone 30! Bam!

in een bat file kan je iets doen in de zin van:

@start acces.exe Pizza_database.mdb

ook kan je gewoon een shortcut maken naar de mdb file toch?

Een exe d'r van maken kan alleen als je de developer edition van Access hebt omdat je de runtime van access moet bundelen met de database zelf.

En wat heb je zelf al geprobeerd om dit probleem op te lossen? Ik zie niet veel informatie in je startpost over wat je allemaal allemaal gezocht hebt of zelf geprobeerd hebt.

[ Voor 20% gewijzigd door momania op 10-06-2003 15:43 ]

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

^^^^^

Zoeken is leerzaam ;)

We verwachten wel van onze users dat ze eerst zelf moeite doen om zelf tot een oplossing te komen. Mocht je dit gedaan hebben dan dien je dit te vermelden in je startpost en dat te onderbouwen met URL's van je zoekactie's en waarom het dan nog niet lukt.

Succes :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• OZ-Gump
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-08 14:38

OZ-Gump

terug van weggeweest

Mijn eerste vraag is: wat is het nut van een BAT-bestandje dat een access database aanroept? Maak een directe snelkoppeling naar de database en pas, als je wilt, het icoontje aan zodat mensen niet zien dat je een access-db opent.
Alhoewel ze dat natuurlijk redelijk snel doorhebben...... ;)

My personal website

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

:? Ik had hem toch echt dicht gedaan....

Hoe dan ook, dit is een zoekvraag :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Dit topic is gesloten.