Ik ben bezig met het maken van een fotogallerie. Nu is het volgende de bedoeling:
-Links van het scherm staan onder elkaar een aantal knoppen die elk linken naar
een andere filmstrip met plaatjes.
-Rechts daarvan staat een vak met een scrollbar waarin een soort van filmstrip
geplaatst moet worden waarin alle plaatjes staan.
-Wanneer je op 1 van de plaatjes uit de filmstrip klikt,vergroot deze uit in een vak
rechts van de scrollbar.
Nu het probleem:
-De knoppen links vh scherm die elk gelinkt zijn aan een andere filmstrip moeten
bij een muisklik erop, ervoor zorgen dat de desbetreffende filmstrip steeds in die
scrollbar geladen wordt. Dit wil niet lukken, aangezien er in die scrollbar steeds
een andere strip moet komen.
-Daarnaast moet bij het klikken op 1 vd plaatjes uit de filmstrip, gelinkt worden
naar een uitvergroot plaatje.
Tot dusver is het mij nog op geen enkele manier gelukt dit werkend te krijgen. Heeft iemand hier misschien ervaring mee, of een idee hoe dit valt te realiseren?
bvd
-Links van het scherm staan onder elkaar een aantal knoppen die elk linken naar
een andere filmstrip met plaatjes.
-Rechts daarvan staat een vak met een scrollbar waarin een soort van filmstrip
geplaatst moet worden waarin alle plaatjes staan.
-Wanneer je op 1 van de plaatjes uit de filmstrip klikt,vergroot deze uit in een vak
rechts van de scrollbar.
Nu het probleem:
-De knoppen links vh scherm die elk gelinkt zijn aan een andere filmstrip moeten
bij een muisklik erop, ervoor zorgen dat de desbetreffende filmstrip steeds in die
scrollbar geladen wordt. Dit wil niet lukken, aangezien er in die scrollbar steeds
een andere strip moet komen.
-Daarnaast moet bij het klikken op 1 vd plaatjes uit de filmstrip, gelinkt worden
naar een uitvergroot plaatje.
Tot dusver is het mij nog op geen enkele manier gelukt dit werkend te krijgen. Heeft iemand hier misschien ervaring mee, of een idee hoe dit valt te realiseren?
bvd