draadloos keyboard gezocht (rf geen ir)

Pagina: 1
Acties:

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 21:44

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

Topicstarter
ik ben op zoek naar een wireless keyboard om te gebruiken als ik voor mij tv zit of in bed lig.
ik wil geen ir omdat ik anders moet gaan richten met dat ding en toch nog een kabel moet leggen (computer staat niet onder tv)

dit is eigenlijk wat ik zoek, BTC 5113RF
Afbeeldingslocatie: http://www.btcusa.com/products/btc_product_keyboard/5113rf.jpg

iemand enig idee waar ik deze, of soortgelijks, kan kopen. VS is geen probleem als ze maar verzenden naar nederland voor een redelijk bedrag.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Hm
Dat bordje ziet er wel strak uit.
Hier in Nederland is de Logitech Cordless Desktop natuurlijk volop te krijgen (die gebruikt ook RF).

Verwijderd

De mensen op deze pagina zullen dat wel weten (zat in dit frame).

Verwijderd

Bah wat een lelijk onpraktisch geval, koop gewoon een logitech cordless desktop (-pro, als je een prachtig ergonomish wonder wil ;)), en die gebruikt ook RF.

• amsterdammertje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 12:57
hm..volgens mij is dat een bijzettafeltje "waar je vriendin je s'ochtends een ontbijtje op kan bezorgen"
met een ingebouwd toetsenbord ;)

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 21:44

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

Topicstarter
ik wil het dus gebruiken als ik voor mij tv zit. filmpje starten e.d. met andere worden ik heb hem op schoot. bij logitech heeft een aparte muis die niet echt lekker muist op je schoot :) en dat ding is nogal lomp natuurlijk.
De mensen op deze pagina zullen dat wel weten (zat in dit frame).
ik zal ze eens een mailtje sturen.

totaal offtopic:
als je surft naar www.btcUSA.com komt windows met de melding dat hij chinese lettertypes wil gaan downloaden :?

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

Pagina: 1