It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
Hm
Dat bordje ziet er wel strak uit.
Hier in Nederland is de Logitech Cordless Desktop natuurlijk volop te krijgen (die gebruikt ook RF).
Dat bordje ziet er wel strak uit.
Hier in Nederland is de Logitech Cordless Desktop natuurlijk volop te krijgen (die gebruikt ook RF).
Verwijderd
Bah wat een lelijk onpraktisch geval, koop gewoon een logitech cordless desktop (-pro, als je een prachtig ergonomish wonder wil
), en die gebruikt ook RF.
hm..volgens mij is dat een bijzettafeltje "waar je vriendin je s'ochtends een ontbijtje op kan bezorgen"
met een ingebouwd toetsenbord
met een ingebouwd toetsenbord
"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''
ik wil het dus gebruiken als ik voor mij tv zit. filmpje starten e.d. met andere worden ik heb hem op schoot. bij logitech heeft een aparte muis die niet echt lekker muist op je schoot
en dat ding is nogal lomp natuurlijk.
totaal offtopic:
als je surft naar www.btcUSA.com komt windows met de melding dat hij chinese lettertypes wil gaan downloaden
ik zal ze eens een mailtje sturen.De mensen op deze pagina zullen dat wel weten (zat in dit frame).
totaal offtopic:
als je surft naar www.btcUSA.com komt windows met de melding dat hij chinese lettertypes wil gaan downloaden
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
Pagina: 1