Kleine CD-R'tjes

Pagina: 1
Acties:
  • 62 views sinds 30-01-2008

• bavara
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-03 10:13
Voor school heeft onze projectgroep een prototype gebouwd van een e-learning omgeving. We moeten deze op een CD aanbieden aan de leraar.

Nu ben ik bezig om dit er een beetje aantrekkelijk uit te laten zien. Daarom heb ik al een autorunnetje gebouwd etc. maar ik zat te denken of het een leuk idee was om zo'n klein cd'tje te fikken, zoals ze vaak gebruiken voor demo's etc. Jullie kennen ze zeker weten.

Maarrrrr eigenlijk weet ik hier helemaal niets van. Hoe heten ze? Kan je ze met een 'gewone' brander fikken? Wat is de prijs, zijn ze niet ziek duur?

Ben benieuwd! Owja, misschien is hier al een keer een topic over geweest, maar aangezien ik de naam van de betreffende CD'tjes niet weet, en op CD-rom vele duizenden resultaten oplevert...

Bedankt alvast!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

http://www.tweakers.net/pricewatch/47889?Landfilter=Benelux
http://www.tweakers.net/pricewatch/47890?Landfilter=Benelux

Lang leve de Pricewatch :D

En ze zijn gewoon met een normale brander te branden :)

[ Voor 43% gewijzigd door Atlas op 10-06-2003 14:29 ]

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• M.I.G.
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-01 13:48

M.I.G.

[like an alien]

Tuurlijk met een gewone brander. Doe het laatje maar open en zie de extra uitsparing voor een 'klein' ceedeeerretje.

• bavara
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-03 10:13
dat had natuurlijk ook gewoon voor het lezen kunnen zijn, dat kan immers zo'n beetje elke brander...

Maar bedankt, het heet dus gewoon een cd... ;) Had er echt de ballen verstand van.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Zie alexandervisser; het is dus gewoon een zoekertje .. :P

Dit topic is gesloten.