ok, het zit zo:
sinds een aantal maanden heb ik last van een hele hoge ping (latency) bij het spelen van CS (eigenlijk alles van HL).
Mijn Ping schommelt tussen de 200 en 400..
(terwijl deze voorheen altijd 40-50 was)
-het ligt niet aan mijn verbinding, want broertjes op hetzelfde netwerk hebben nergens last van.
-ligt niet aan videokaart, want ik had een een GeForce 2, en nu een ati radeon 9500 en nog steeds problemen
-ligt ook niet aan de netwerkkaart; ik heb getest met een andere kaart
-met andere netwerkkabel ook getest, geen verbeteringen
-getest op 2 verschillende netwerken met verschillende verbindingen
-Half life uninstalled, map gedelete, opnieuw geinstalleerd, en nog steeds hetzelfde probleem
Tevens heb ik dit probleem, wanneer ik online speel EN offline (op het netwerk met anderen)
Wie o wie heeft hetzelfde probleem, of weet de oplossing ??
sinds een aantal maanden heb ik last van een hele hoge ping (latency) bij het spelen van CS (eigenlijk alles van HL).
Mijn Ping schommelt tussen de 200 en 400..
-het ligt niet aan mijn verbinding, want broertjes op hetzelfde netwerk hebben nergens last van.
-ligt niet aan videokaart, want ik had een een GeForce 2, en nu een ati radeon 9500 en nog steeds problemen
-ligt ook niet aan de netwerkkaart; ik heb getest met een andere kaart
-met andere netwerkkabel ook getest, geen verbeteringen
-getest op 2 verschillende netwerken met verschillende verbindingen
-Half life uninstalled, map gedelete, opnieuw geinstalleerd, en nog steeds hetzelfde probleem
Tevens heb ik dit probleem, wanneer ik online speel EN offline (op het netwerk met anderen)
Wie o wie heeft hetzelfde probleem, of weet de oplossing ??