MS-support-site buggy?

Pagina: 1
Acties:

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:30
Het valt me nu al enige weken (maanden?) op dat als ik http://support.microsoft.com/ open, er een heel scala aan fouten naar voren springt. Die zijn meestal van de categorie:
code:
1
2
3
4
5
Line: 75
Char: 1
Error: Object expected
Code: 0
URL: http://support.microsoft.com/

Daar dan steeds een stuk of wat van, waarna de site er behoorlijk vernaggeld uitziet.
Is dit nou een fout in mijn browser (IE 5.50, SP2, alle hotfixes, WinNT en 2k), verbinding, de MS-site, ???. Ik gok op een van de laatste twee, want op een andere locatie heb ik er ook last van. Is er een oplossing voor, of iets wat ik er tegen kan doen? Het doorzoeken van de Knowledgebase wordt er zo niet soepeler van...
M'n cache is schoon, IE heeft er op andere sites geen moeite mee. Ik ben verbonden via @Home met een LAN en WinRoute 4.2, andere locatie loopt via ADSL en is verder gelijk.

Zo scherp als een voetbal!

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

MS er al over gemailed?
IT -> SA overigens.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Verwijderd

Ik neem aan dat dat een geintje is ? :P

Heb je dit ook bij andere sites ? Upgrade eens naar IE 6 ofzo. :7

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:25

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Ik krijg hier (Windows XP SP1, IE6) geen fouten op support.microsoft.com, dus ik denk dat het aan iets anders ligt?

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:30
Verwijderd schreef op 10 June 2003 @ 13:53:
Heb je dit ook bij andere sites ? Upgrade eens naar IE 6 ofzo. :7
Reptile209 schreef op 10 June 2003 @ 13:47:
[...] IE heeft er op andere sites geen moeite mee.
Upgraden naar IE 6 wil ik eigenlijk niet, 5.50 bevalt me prima, tenzij iemand hard kan maken dat het inderdaad aan de browser ligt.
intoxicated schreef op 10 June 2003 @ 13:51:
MS er al over gemailed?
IT -> SA overigens.
Nee, MS niet gemaild. Ik kan me haast niet voorstellen dat het aan de site zelf ligt (ik mag toch hopen dat ze dat voor elkaar hebben :D, en bij B_O_S_S doet 'ie het ook gewoon). Wat die move betreft: ik was er niet helemaal uit of dit nou SA, IT of NT moest zijn. 't Is mij om het even :).

[edit]
Nog even verder gekeken: ook op andere pagina's van microsoft.nl en microsoft.com geeft 'ie dit probleem. Soms zelfs bij het sluiten van dat browser-window of bij het surfen naar een compleet andere site vanaf een MS-pagina.

[ Voor 13% gewijzigd door Reptile209 op 10-06-2003 14:02 ]

Zo scherp als een voetbal!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Site werkt prima onder een browser die zich wel aan de afgesproken standaarden houdt: Opera. Dus waarschijnlijk gaat er bij jou iets fout. Je blockt een adres of je IE is gaar.
Pagina: 1