Hoi,
Ik heb al een paar jaar het spel Rayman Designer, tot nu toe bijna nooit gespeeld.
Nu leek het mij weer eens mooi om er mee bezig te gaan. Het spel installeren gaat prima in Windows 98, maar als ik het op wil starten dan pakt die de CD-ROM niet...
Geluids effecten doen het wel, maar de muziek doet het niet.
Het spel start wel op, maar als je een level wilt spelen dat komt de tekst:
LIMITED VERSION
Install from cd-rom
in beeld...
dit is zeer irritant. Ik kan mij herinneren dat in het begin deze tekst NIET in beeld stond
Bij de gewone Rayman 1 versie doet alles het wel goed. Deze 2 versies zijn los van elkaar en niet 1 zoals Rayman gold.
Weet iemand hoe ik deze tekst kan verwijderen, of te wel, zorgen dat het spel de cdrom pakt.
Alvast bedankt
Ik heb al een paar jaar het spel Rayman Designer, tot nu toe bijna nooit gespeeld.
Nu leek het mij weer eens mooi om er mee bezig te gaan. Het spel installeren gaat prima in Windows 98, maar als ik het op wil starten dan pakt die de CD-ROM niet...
Geluids effecten doen het wel, maar de muziek doet het niet.
Het spel start wel op, maar als je een level wilt spelen dat komt de tekst:
LIMITED VERSION
Install from cd-rom
in beeld...
Bij de gewone Rayman 1 versie doet alles het wel goed. Deze 2 versies zijn los van elkaar en niet 1 zoals Rayman gold.
Weet iemand hoe ik deze tekst kan verwijderen, of te wel, zorgen dat het spel de cdrom pakt.
Alvast bedankt