Trekpleister online print service

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• GeBas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-06 21:56
Ik probeer al sinds afgelopen vrijdag op www.trekpleister.nl de Java applicatie te openen maar het werkt niet.

Heb meerdere PC's geprobeerd, meerdere internet verbindingen, geen resultaat. Aan de HTML upload heb ik niks, want dan kan je maar tot 50 foto's uploaden en ik wil er veel meer uploaden.

Heb ook al een mailtje gestuurd, krijg ik reactie terug dat ik moet controleren of ik wel IE 4.01 of hoger heb (zucht)

Mij vraag is heel simpel, hebben meer mensen dit probleem, of zouden meerdere mensen dit even willen proberen?

(www.trekpleister.nl -> fotoservice -> printservice -> bestellen JAVA, dan krijg je een pop up venstertje met een zandloopertje, normaal krijg je vrijwel direct je selectie gebeuren voor de foto's)

| Apple iMac 27" 2012 | Apple McBook Pro 13" 2010 | qnap ts-112 |

Verwijderd

Heb je wel IE 4.01 of hoger? :)
Welk besturingssysteem heb je?
Heb je een Java RE geinstalleerd?
Heb je op 'Grant this session' geklikt?

Hier werkt het wel:
JRE version 1.3.1_04 Java HotSpot(TM) Client VM icm Windows 2000 en IE 6.00.2800.1106 (ongeveer ;))

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2003 12:57 ]

Verwijderd

probeer Foto Quelle IPS applicatie. Ik vind dat het best werken.

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Toevalliog allemaal XP :?

Want dan moet je Java VM installeren :)

En kun je je foto's niet gewoon op een CD inleveren :?

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• GeBas
zoals ik al zei, ik heb meerdere PC's getest, o.a. W XP en W98se i.c.m. IE 6.

Waar kan ik dat vinden, Foto Quelle IPS applicatie, en hoe werkt het?

Foto's op een CD inleveren vind ik geen optie, moet ik als nog naar de winkel.

• GeBas
op www.kruidvat.nl gebruiken ze dezelfde applicatie, werkt ook niet....

Verwijderd

Voor wat je der aan hebt, hier werkt het ook niet! Blijf tegen het zandlopertje aanstaren! (XP)

• GeBas
Verwijderd schreef op 10 June 2003 @ 13:05:
Voor wat je der aan hebt, hier werkt het ook niet! Blijf tegen het zandlopertje aanstaren! (XP)
die gasten van trekpleister ontkennen dat ze een probleem hebben terwijl ik zeker weet dat het aan hun (server) ligt

Verwijderd

Pfff die is gek... ik ga altijd gewoon naar de winkel (een echte fotozaak) om daar mijn digitale fotootjes af te laten drukken. Okay ik moet naar de winkel, maar als ik 50 foto's af wil drukken die ieder bijna 800Kb per stuk zijn.. ik ga met mijn 16kb/sec upstream echt dus dan geen 40 MB uploaden.
En bij een echte fotozaak krijg je ze ook op fatsoenlijk papier en niet op dat prutspapier dat bijvoorbeeld de HEMA gebruikt.

• GeBas
Verwijderd schreef op 10 June 2003 @ 13:08:
Pfff die is gek... ik ga altijd gewoon naar de winkel (een echte fotozaak) om daar mijn digitale fotootjes af te laten drukken. Okay ik moet naar de winkel, maar als ik 50 foto's af wil drukken die ieder bijna 800Kb per stuk zijn.. ik ga met mijn 16kb/sec upstream echt dus dan geen 40 MB uploaden.
En bij een echte fotozaak krijg je ze ook op fatsoenlijk papier en niet op dat prutspapier dat bijvoorbeeld de HEMA gebruikt.
om zo'n soort reactie had ik niet gevraagd

• GeBas
http://www.java.com/en/download/manual.jsp

na installatie werkt het wel....alleen ik begrijp niet waarom het vorige week wel nog werkte...ik heb niks aan m'n PC verander

Verwijderd

GeBas schreef op 10 June 2003 @ 13:15:
[...]

om zo'n soort reactie had ik niet gevraagd
Ik geef ook alleen maar een alternatief aan.. Als je foto's afdrukken op manier A niet lukt zoeken naar een andere oplossing genaamd B. En dan moet je zelf bepalen welke je kiest A of B.

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Tsja, je kunt dagenlang je PC proberen samen te laten werken met die Trekpleister server, maar je kunt er idd ook ff langs gaan of een andere site proberen. AH, Picoprint, Hema, waar kun je niet terecht tegenwoordig :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• kaandorp
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 03-09 22:36
Snap uberhaupt niet waarom je perse naar de trekpleister moet.
Ga lekker naar de HEMA. snel en goedkoop.

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-08 16:26

alienfruit

the alien you never expected

Precies, gaat toch allemaal naar het zelfde bedrijf. Naja, voor de hema, ah en kruidvat iig :)
Mijn vader had laatst wel een teleurstellend resultaat terug, contrast was gewoon weggevaagd waardoor de afdrukken geheel sprankeloos waren. Echt zonde.

Verwijderd

hier doet ie het ook.
up2date XP met Java Standard Edition 1.3.1_06

Verwijderd

De gewone fotozaken (althans Verschuren waar ik ga) leveren op fatsoenlijk papier en tegen dezelfde tarieven als de Hema, en daar krijg je in mijn ogen boutpapier.

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Enkeltje SA

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Verwijderd

GeBas schreef op 10 June 2003 @ 13:00:
zoals ik al zei, ik heb meerdere PC's getest, o.a. W XP en W98se i.c.m. IE 6.

Waar kan ik dat vinden, Foto Quelle IPS applicatie, en hoe werkt het?

Foto's op een CD inleveren vind ik geen optie, moet ik als nog naar de winkel.
http://www.internet-print-service.nl/download.html

Werkt echt ideaal. Ff downloaden, installeren... foto's in het programma selecteren, welk formaat, uitsneiding bepalen (standaard wordt vanuit midden boven en onder weggesneden...nu kun je dat verschuiven), drogist kiesen om naar te laten sturen (of opsturen naar je huis)... programma gaat daarna foto's uploaden naar hun server. nadat dit gebeurd is krijg je een e-mail dat de afdruk is gestart (staat gewoon een machine ergens die de foto's DIRECT afdrukt)... twee dagen later krijg je een e-mail dat je de stapel kunt kopen ophalen.
Pagina: 1