"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
AMD XP1800+, 512MB Intern, Maxtor 160Gig, Matrox G550 32 DDR Dual Head in een Chieftec DX-01-SLD
GeenMaiar schreef op 10 June 2003 @ 13:25:
Wat voor shareproggies gebruik je? (p2p)
Vaag. Ik heb ff naar anandtech gesurft onder WinME (dualboot) en dan heb ik het niet.Chieliot schreef op 10 June 2003 @ 13:32:
Als ik naar die link ga krijg ik precies hetzelfde, vibrant media zorgt voor content en reklame, volgens mij dus gewoon een manier van anandtech om extra inkomsten te krijgen.
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Ga eens met MSCONFIG kijken welke programma's er bij je StartUp staan en kijk naar welke bestanden hij opstart. Als het bijvoorbeeld blaat.exe is dan zoek je deze op en dan delete je deze... Zo delete ik spyware bij vrienden
57696520646974206c65657374206973206e657264
Verwijderd
Nooit last van hoor doet hiet goed zijn werk.Sluuut schreef op 10 June 2003 @ 13:48:
Goh, bekend ... AdAware doet weinig goeds naar mijn mening. De ene keer wis je het en komt het gewoon blij weer terug, en de andere keer vernielt het je windows register dusdanig goed dat je windows opnieuw kunt installeren.
TS heb je al op virussen gescand ?
1
2
3
| <script defer language=javascript src=http://itxt.vibrantmedia.com/system/liveintellitxt.asp? IPID=14&BG=ffffff&UL=color:FF6D00></script> |
En nog meer scripts van vibrantmedia. Volgens mij dus gewoon server side script ipv client side bug / virus / adware. Dat dit niet onder elke versie van windhoos werkt is waarschijnlijk een kwestie van nieuwe features / bugs.
[ Voor 9% gewijzigd door Chieliot op 10-06-2003 14:07 ]
AMD XP1800+, 512MB Intern, Maxtor 160Gig, Matrox G550 32 DDR Dual Head in een Chieftec DX-01-SLD
[ Voor 65% gewijzigd door GambitRS op 10-06-2003 14:10 ]
Aha anandtech is dus zelf de oorzaak. vage reclame dit dan.. Ik dacht aan hottext / toptexxt en dacht dat ik adware te pakken had. Ik irriteerde me dat ik het neit kon vinden.Chieliot schreef op 10 June 2003 @ 14:02:
Ff gezocht in de broncode van anandtech, duidelijk staat daar het volgende script in:
En nog meer scripts van vibrantmedia. Volgens mij dus gewoon server side script ipv client side bug / virus / adware. Dat dit niet onder elke versie van windhoos werkt is waarschijnlijk een kwestie van nieuwe features / bugs.
Weet iemand trouwens hoe ik aan die data miner kom die adaware vind? Hij wil namelijk niet weg.
ik zie niets raars staan bij msconfig/ opstarten
enkel:
windows\UpdReg.exe
[ Voor 6% gewijzigd door bombadil op 10-06-2003 14:16 ]
57696520646974206c65657374206973206e657264
Verwijderd
Weet even niet zo snel waar je hem kan downloaden... Maar het is freeware, en dan is :
www.google.com de ideale uitkomst !
En dan is ie er weer. Dat is nu net het probleem. Niet structureel weg te krijgen.Sluuut schreef op 10 June 2003 @ 14:44:
Heel simpel, haal hem weg, start opnieuw op.. draai adaware.. en je kom erachter