Toon posts:

[divx] control panel op monitor, film op tv

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik wil dus de film zien op de tv (en als de film gestot = alleen zwart beeld) en de control panel op me monitor en dus ook de gewone bureaublad.

voor de films te spelen gebruik ik BS-Player, als ik dan het film gedeelte op demonitor zet.. dan speelt de film wel, maar zie ik alleen zwart beeld.. schuif ik em dan naar me monitor dan zie ik de film wel spelen..

ik had gehoord dat dit allemaal moet lukken met et proggie :Ultramon..
maar daar kan ik d8 ik zoiets nie installen...

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:40
(jarig!)
Type aub alle gebruikelijke lettertekens ... Word je verhaal een beetje duidelijker van.

-

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:05

Zoefff

❤ 

Je verhaaltje klopt niet helemaal volgens mij, maar ik heb het idee dat je een Videokaart hebt, met TV out. Correct?

Dan wil je dus op je monitor je speler/bedieningspaneel hebben, en op je TV wil je het beeld hebben.

Als het beeld op je TV dan zwart is, dan staat de overlayfunctie waarschijnlijk uit, die moet je ergens in je instellingen van je Videokaart zoeken. Uit de Grote TV-Out FAQ:
Wanneer ik een film afspeel, krijg ik alleen zwart beeld op tv :?

Dan moet je de overlayfunctie gebruiken. Zoek bij je instellingen op 'overlay' en er gaat een wereld voor je open

Overigens : als je NetMeeting of een andere applicatie gebruikt die overlay's gebruikt, dan kan je je mediaplayer het beeld niet fullscreen weergeven op je TV omdat hiervoor de overlay gebruikt moet worden. Je doet er dus goed aan om alle applicaties die overlay's gebruiken af te sluiten en niet in de achtergrond te laten draaien.

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

• wokkie15620
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-11-2023
Wat voor videokaart heb je? Voor wat jij wilt heb je een videokaart nodig die twee aparte beelden naar 2 monitors/ een monitor en een TV kan sturen. Vaak zie je bij de instellingen van je monitor/ videokaart iets van Clone en een andere optie staan. Nu wordt je beeld gecloned, dus dat staat verkeerd ingesteld.

Verwijderd

[V] Het Windows-bureaublad uitbreiden naar deze monitor

al aangezet voor de tweede monitor/TV ?

Ik mis overigens je Windowsversie, Videokaart merk/model + driverversie.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2003 13:57 ]

• wokkie15620
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-11-2023
Verwijderd schreef op 10 juni 2003 @ 13:56:
[V] Het Windows-bureaublad uitbreiden naar deze monitor

al aangezet voor de tweede monitor/TV ?

....
Dat bedoelde ik, kon niet op de terminologie komen
Pagina: 1