topics in sem blijven staan??

Pagina: 1
Acties:
  • 74 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04 12:48

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Topicstarter
Ik heb de laatste tijd vrij veel topics in sem gepost.... nu zie ik net dat er nu dus 3 van de 5 posts in sem van mij zijn waarvan d'r twee op slot staan maar ze gaan niet weg.. Dit heb ik wel vaker.. Als ik topics in sem gepost hebt blijft dat soms een week ofzo staan terwijl andere wel gelijk weggaan.... Heeft dit een reden??

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3akz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 13:55
Als er geen nieuwe topics bijkomen blijven de laatste staan ja. Of bedoel je dat niet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Je kan in SeM alleen je eigen gesloten topics zien :)

En niet die van anderen :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:58

momania

iPhone 30! Bam!

apen-nootjes schreef op 10 juni 2003 @ 12:35:
Ik heb de laatste tijd vrij veel topics in sem gepost.... nu zie ik net dat er nu dus 3 van de 5 posts in sem van mij zijn waarvan d'r twee op slot staan maar ze gaan niet weg.. Dit heb ik wel vaker.. Als ik topics in sem gepost hebt blijft dat soms een week ofzo staan terwijl andere wel gelijk weggaan.... Heeft dit een reden??
De SeM's van jezelf kan je als het goed is altijd blijven zien. Niet direct in SeM zelf, maar wel in je history.
Die van andere verdwijnen wel (voor jou dan)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04 12:48

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Topicstarter
ohw... ok.. vandaar... tnks dan weet ik weer genoeg :)

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-09 19:00

Steve

Krokodil \o/

Uit de SeM-FAQ:
Je kunt alleen in threads reageren die je zelf hebt gestart. Nadat het geposte probleem is opgelost, wordt de thread op slot gezet, dankzij een speciale feature verdwijnt die dan uit het zicht voor de andere bezoekers om de rotzooi een beetje te beperken. Gestartte topics door jouw blijven iig nog een tijdje zichtbaar zodat je kunt zien wet ermee gebeurd is.
Foei, foei ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:20

Jaymz

Keep on moving !

Weer wat geleerd :Y)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.