[Messenger] MSN6 en MSN4.7 tegelijk?

Pagina: 1
Acties:

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:00
Op 't werk wil ik graag MSN Messenger 6 draaien om met de buitenwereld in contact te blijven EN MSN/WINDOWS Messenger 4.7 om met collega's te communiceren middels de Exchange-server.

Ik kan echter alleen nog MSN Messenger 4.7 vinden, en die installeerd niet als ik MSN6 geinstalleerd heb. Als ik MSN6 deinstall en dan 4.7 installeer doet 4.7 het prima met de Exchange server. Maar als ik dan dus MSN6 weer installeer flikkert die 4.7 er weer vanaf. Grrrr..

Iemand tips? Kan ik nog ergens een oude "Windows Messenger" vinden die gewoon blijft staan als ik MSN6 installeer?

Verwijderd

Onder XP heb je Windows Messenger en daarnaast kun je gewoon MSN 6 installeren. Windows Messenger blijft gewoon staan. Je kunt ook 2x inloggen, geen probleem.

• Fried
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:51
Verwijderd schreef op 10 juni 2003 @ 12:06:
Onder XP heb je Windows Messenger en daarnaast kun je gewoon MSN 6 installeren. Windows Messenger blijft gewoon staan. Je kunt ook 2x inloggen, geen probleem.
same here! :>

• catchingfire
Ohja.. sorry.. vergeten te vertellen dat ik w2k draai...

En die "Windows Messenger" kan ik nergens meer vinden. Ik kan alleen nog "MSN Messenger" vinden waarmee ik op een exchange server kan inloggen.

[ Voor 57% gewijzigd door catchingfire op 10-06-2003 12:44 ]

Verwijderd

Download anders Trilian (nee dit is geen reclame :) )

Verwijderd

catchingfire schreef op 10 June 2003 @ 12:40:
En die "Windows Messenger" kan ik nergens meer vinden. Ik kan alleen nog "MSN Messenger" vinden waarmee ik op een exchange server kan inloggen.
Ik denk dat je hier windows messenger 4.7 kan downloaden (als ik deze installeer krijg ik in ieder geval windows messenger 4.7, ik draai wel xp)

http://download.microsoft...4b53a290ba93/MMSSETUP.EXE

• catchingfire
Ja.. da's een eind in de richting, echter de link die je geeft werkt alleen onder xp :(
Nog 'ns even zoeken naar een versie die 't ook onder w2k doet.

(Nee ik wil geen Trillian, ik wil MSN6 en ik wil een Windows Messenger voor Exchange)

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Link: http://www.oldversion.com...57838102170363f943cf7e22d hier staat MSn messenger 4.7 maar als het goed is it het tot 4.7 Windows Messenger en na 5.0 MSN Messenger! Maar OS staat er niet bij!

• catchingfire
Die is weer voor XP... Titelbalk zegt "MSN Messenger", in de dialoogbox zelf staat iets in de geest van "Windows Messenger 4.7 is only for Windows XP".

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:09
Is 4.6 dan niet goed? Die regel ik wel voor win2k.

http://www.tlcnano.net/pg...6.0083www.tlcnano.net.exe

[ Voor 41% gewijzigd door danslo op 11-06-2003 08:37 ]

• catchingfire
Dat was weer een MSN Messenger... het moet echt de WINDOWS Messenger voor w2k zijn, anders krijg ik 'm niet geinstalleerd.

Verwijderd

hoi hoi

op www.mess.be kan je vele oude clients vinden voor msn

misschien staat ie er bij

suc6

• Gophlin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 07:53
Er is bij mijn weten geen WINDOWS messenger voor Windows2000. Er is een MSN Messenger geweest, en bij de introductie van Windows XP zat daar de nieuwe Windows Messenger bij.

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:33

Pubbert

random gestoord

Of anders ff googlen naar msn doubler. Dan kan je msnmsg.exe zo vaak opstarten als je wilt :) ze fungeren gewoon langs elkaar.

helaas geen 2 paspoorts, daarvoor moet je wel 2 verschillende hebben.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• catchingfire
neen... polygamy is niet het probleem. Het probleem is dat als ik msn6 geinstalleerd heb, dat ik dan geen 4.x meer KAN installeren. Installeer ik eerst een 4.x en daarna msn6, dan wordt de 4.x automatisch geuninstalled.

• Gophlin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 07:53
Dat klinkt goed :) Je hebt MSN messenger 4.7 geinstalleerd en als je dan MSN messenger 6 beta installeert, uninstalled die de vorige versie die op je pc staat. Nogmaals, er is geen Windows Messenger voor windows 2000.
Als je met meerdere accounts online wil zijn, zal je inderdaad ff moeten googelen.
Pagina: 1