Applicatie over internet, verbinding valt weg

Pagina: 1
Acties:

• weppe
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Wij hebben hier een applicatie over internet op afstand draaien. Als er eenmaal ingelogd is, gaat alles prima. Maar zodra er 5 minuten geen activiteit is, wordt de connectie verbroken. Echter de internet connectie is er nog wel, want internetten lukt gewoon. Maar je word dus gewoon uit de applicatie gegooid.

Nu heb ik ff naar mijn ISP gebeld en die zegt dat het binnen win2k een instelling is, die iets op 'inactivity' zet. Een soort time-out dus. Heb al vanalles gezocht en verschillende draadjes doorgelezen maar kan echt niet vinden waar ik dit kan instellen...

• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
je hebt idd een inactivity voor timeouts...maar dat is dan wel voor inbel verbindingen en niet voor 'applicaties over internet'

Kan je wat meer info geven ? wat voor applicatie, I-net verbinding ?

• weppe
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Het is een citrix applicatie die in Antwerpen connectie maakt over een ADSL fast verbinding

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:23

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Terminal Services Configuration, kun je time out opgeven specifiek voor TS.

heb je ook geen timeout instelling zitten bij Nfuse? hier hebben we wel citrix maar geen Nfuse dus daar heb ik geen ervaring mee.

ps probeer even een modje Citrix in de titel te laten verwerken, lopen hier namelijk wel wat citrix mensen rond ;)

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international law enforcement operation.