Toon posts:

Hulp nodig vragenlijst

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

ik ben een vragenlijst / info formulier aan het maken voor een website. Nu zit ik met het volgende. Ik wil graag dat de invuller aangeeft hoeveel deelnemers er zijn voor een cursus en opbasis van het ingegeven aantal "zeg 5 deelnemers"dat er dan 5 tekstvelden worden gemaakt waarin de namen kunnen worden ingegeven.

Nu is mijn vraag, kan ik dit met een html optie in dreamweaver realiseren of moet hiervoor een java of PHP scriptje worden gemaakt?? Ik heb er niet genoeg kennis voor.

Ik heb de lijst deels al gemaakt in dreamweaver met een tabel en formulier opties.

Alvast bedankt.

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-08 19:07

dominic

will code for food

Afhankelijk van waar de gegevens naartoe moeten (mailto of dbase oid) zul je dit client- of serverside kunnen oplossen.

De beste manier is natuurlijk serverside via PHP of ASP oid naar een dbase schrijven, alternatief kun je ook via de server een mailtje genereren oid..

Er zijn genoeg scripts te vinden, dus probeer de search even..

[ Voor 7% gewijzigd door dominic op 10-06-2003 11:55 ]

Download my music on SoundCloud

Verwijderd

php is mogelijk, met een if-statement, ff zoeken op phpfreakz.nl of ff googlen

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:14

Bosmonster

*zucht*

Sorry Richard, maar hier is dus een beetje PHP of een andere server-side taal voor benodigd. Aangezien script-requests hier niet gewenst zijn zul je er in ieder geval zelf wat van moeten maken.

Dit topic is gesloten.