Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

met jabra bluetooth headset voice over IP.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb onlangs een bleutooth headset voor mijn t68i aangeschaft.
jabra bt200.

ik wil weten of het iemand gelukt is om de headset aan de pc te connecten, en om zo dan een voice over IP gesprek te kunnen voeren.

Verwijderd

Wat een gaaf idee. Ik heb wel een keer met een TDK dongle een 6310 aan een PC gekoppeld, zodat de PC als "headset" dient.

Omgekeerd moet dit volgens mij ook kunnen, maar ik heb helaas geen TDK dongle om het te proberen, maar slechts een Epox dongle die dit alles al helemaal niet ondersteunt :(

Samengevat: met een TDK dongle moet het waarschijnlijk wel lukken. Je moet even checken of de TDK drivers het headset profiel als client service hebben.

• SambalBij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:53

SambalBij

We're all MAD here

Ik heb een sitecom USB BT dongle, en daarmee kan ik mijn Sony Ericsson headset aan de PC koppelen en er MP3's over luisteren :D

Dat zal dan dus met jouw Jabra set ook moeten kunnen, en als de PC de headset kent als geluids in- en uitvoer apparaat, dan zal een voip programma daar ook wel gebruik van kunnen maken.

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:56
het is mij bijna gelukt, ik kon ook mp3s beluisteren. Maar waar het mij omginng was via msn een audio conversatie starten, en daar ging het mis, ik had alle ingangen etc goedgezet, maar ik kon alleen de ander goed horen, maar hij hoorde mij dus heeel erg slecht, harde en krakende geluiden via mijn microfoon. ben er nog niet achter hoe ik dit moet oplossen.

Verwijderd

Topicstarter
kijk dat zijn goeie berichten.
het enige wat ik ben vergeten te vermelden merk ik nu,
is dat ik een dongle van msi bezit.

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
heeft iemand misschien nog een oplader liggen voor mijn jabra BT250 headset?

Ik wil mijn Jabra 250 headset ook gebruiken om gesprekken te voeren via voipbuster, maar mijn oplader is stuk. Weet iemand waar ik alleen de oplader (2de hands misschien ook?) kan aanschaffen voor mijn Jabra 250?

vanpeltje

Pagina: 1