[WC] Waterkoeling setje A.Com Computers

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Hey there,

Iemand ervaring met het waterkoelingssetje wat er te koop is bij A.Com computers in Apeldoorn?

Voor 149 euro heb je een chipset, processor en VGA koeling set, inclusief radiator, reservoir en 120 MM fan.

Ik ben het merk zo even kwijt, maar vond het er wel leuk uitzien namenlijk. Dan is het nog wel een keer leuk om aan te beginnen, want al die fans in me kast word ik helemaal gek van...

Iemand ervaring ermee ??

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Verwijderd

uhm.. enhoe kunnen wij onze mening geven als er geen link of iets bij staat??

Verwijderd

Link zou wel handig zijn. Voor dat geld wil ik ook wel eens zien wat je krijgt.
http://www.acom.nl/ dit zou hem moeten zijn ...Enermax Silent 550 EOL deze kost 158,- maar er staat niet bij of het watercooler is.. voor de rest alleen lucht koeling op die site.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
dat is een voeding....

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Verwijderd schreef op 10 June 2003 @ 11:31:
uhm.. enhoe kunnen wij onze mening geven als er geen link of iets bij staat??
Zoals ik al zei, weet ik niet hoe het setje heet...

Dus vraag ik of iemand ervaring er mee heeft, die hem toevallig ook daar gekocht heeft..

Ga ze ff een mailtje sturen voor meer info ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Damian op 10-06-2003 13:24 ]

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-02 16:00

Steve

Krokodil \o/

Ik zie echt niets op de site staan.

Voor die prijs zal je waarschijnlijk een setje à la Poseidon hebben, waarbij de prestatie over het algemeen slechter is dan een gemiddelde luchtkoeler, maar het is wel een stuk stiller. Voor € 150 kan je echter ook een goed presterend én stil setje samenstellen, maar dan is het natuurlijk niet zo kant-en-klaar als dit. Maar je zit toch op GoT voor iets?

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-02 12:46

AcouSE

Swedish Chef

Ten eerste zul je even moeten uitzoeken wat dat voor setje is. Daarna zul je zelf op zoek moeten gaan naar reviews van die set (of van evt. gelijkwaardige sets) zowel hier op GoT als daarbuiten. Als je daarna nog vragen hebt kun je die het beste stellen in het grote waterkoelingsvragen-topic.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.