Toon posts:

GF4 TI, GF FX of ati?

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wat is momenteel nu het best om te kopen naar verhouding prijs/ kwaliteit. Het heeft betrekking op vooral veel gamen.
Als ik de specs lees is FX weer beter dan ti, maar ati schijnt heel goed te zijn.
Voor een leek w.b. video kaarten is het niet meer bij te houden. Ik wil GTA vicecity, Black hawk down etc spelen, maar m'n huidige gf2 heeft er steeds meer moeite mee.

Heb gegoogeld etc, maar nergens een duidelijk antwoord, aleen maar een uitleg wat een kaart kan. Dat is voor een noob niet echt overzichtelijk.

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:21

Shunt

Boe

lees eerst deze eens door :
FAQ Videoplanken & Beeldkanonnen (01/03/03)

ga dan eens lekker zoeken op:
www.tomshardware.com

of op:
www.tweakers.net
waar je veel revieuws kan bekijken :>

offtopic:
[quote]Dond3r schreef op 10 June 2003 @ 11:02:
Het staat duidelijk bovenaan:

* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Deze vraag kun je het beste zelf beantwoorden, dit lees je in de FAQ.

Lees dus reviews etc, of zoek hier naar wat topics.

God damn you shunt :o
[/quote]
ik houw ook fan jouw hoor :>

[ Voor 54% gewijzigd door Shunt op 10-06-2003 11:04 ]

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:07

Pubbert

random gestoord

Het staat duidelijk bovenaan:

* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Deze vraag kun je het beste zelf beantwoorden, dit lees je in de FAQ.

Lees dus reviews etc, of zoek hier naar wat topics.

God damn you shunt :o

[ Voor 12% gewijzigd door Pubbert op 10-06-2003 11:03 ]

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-06 09:37

TrekDr0p

QR niet scannen

bij mij GF4 Ti werken die spellen goed

k denk ook dat iedereen wat anders gaat zeggen de een vind die weer beter en de andere weer die

Verwijderd

Topicstarter
shunt & dond3r,
Ik heb al aangegeven dat ik heb gezocht, en ik heb ook al aangegeven wat mijn bevindingen daar van zijn. Kom dan niet met een paar linkies, want daar heb ik niks aans. Het mag wel wat opbouwender.
Als ik aangeef dat ik een hoop specs heb gehad, maar nooit een conclusie heb gelezen, dan lijkt het me logisch dat ik 't vraag aan mensen met meer verstand.

vb:
in specs van gf4 ti zie ik dat processor en geheugen snelheid lager zijn dan van b.v. die van een FX. maar ik lees vaak genoeg dat die niet optimaal zijn en er niet alles uithalen. HOE KAN IK DAN WETEN WAT BETER IS???

GEEF IS ANTWOORD IPV EEN LINK

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

Croga

The Unreasonable Man

Verwijderd schreef op 10 juni 2003 @ 11:08:
HOE KAN IK DAN WETEN WAT BETER IS???

1. Je kunt niet weten wat beter is.... dat is hetzelfde als vragen "was is lekkerder, een appel of een peer".

2. Schreeuwen helpt niet

3. Op die links kun je genoeg informatie vinden om te bepalen wat in jouw specifieke geval beter is.

4. Ik kan wel zeggen: ATi is beter, maar dan wordt het een flamewar, lijkt me niet de bedoeling ;)

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:21

Shunt

Boe

Verwijderd schreef op 10 June 2003 @ 11:08:
shunt & dond3r,
Ik heb al aangegeven dat ik heb gezocht, en ik heb ook al aangegeven wat mijn bevindingen daar van zijn. Kom dan niet met een paar linkies, want daar heb ik niks aans. Het mag wel wat opbouwender.
Als ik aangeef dat ik een hoop specs heb gehad, maar nooit een conclusie heb gelezen, dan lijkt het me logisch dat ik 't vraag aan mensen met meer verstand.

vb:
in specs van gf4 ti zie ik dat processor en geheugen snelheid lager zijn dan van b.v. die van een FX. maar ik lees vaak genoeg dat die niet optimaal zijn en er niet alles uithalen. HOE KAN IK DAN WETEN WAT BETER IS???

als je die linkjes door had gelezen dan wist je dat dit soort topics gewoon NIET gewenst zijn op got ;)

en die caps mag je ook uit zetten want dat is ook niet gewenst op got (lees het forum gedag faqje daar nog maar eens op na)
ga gewoon eens zoeken op de kaartjes waar je wel intressen in hebt en ga dan eens de rieviews zoeken (daar worden meestal wel de meest vergelijkbare kaardjes samen mee getest
en dan weetje precies wat je wil weten simpel tog

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Koop een S3 PCI videokaartje, kun je ook prima mee gamen :)

Zie dus de FAQ B)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.