Toon posts:

javascript error bij toepassing enatation script

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Helaas lukt het me niet om op een goede manier de commentfunctie van pro.enatation.co.uk te installeren.

Op http://www.psycholoog.net/stories/storyReader$515 staat de testversie. Zie de broncode voor de precieze codes die ik gebruikt hebt, overeenkomstig de adviezen van enatation.pro.uk.
Op een site van iemand anders (http://live.curry.com/) blijkt het wel goed te werken.

Soms komen er foutmeldingen dat het object niet gevonden is met daarbij de regelnummers. Ik denk dat het javascript een conflict heeft met het javascript van het pulldown-menu, dat ik via DHTML heb gemaakt.

Als newbie heb ik er helaas weinig kaas van gegeten. Wat zou ik kunnen proberen om de foutmeldingen weg te krijgen en de commentfunctie goed te laten werken?

Alvast bedankt. Frank.

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
1) Javascript hoort in W&G, niet in P&W :)
2) Vermeld bij een topicstart wat je al geprobeerd hebt, wat wel/niet lukte en wat de foutmeldingen waren. Zo heeft iedereen de juiste info en heb je niet eerst 10 posts vol met dingen die je al geprobeerd hebt :)

Verwijderd

Topicstarter
Glimi schreef:
> Vermeld bij een topicstart wat je al geprobeerd hebt, wat wel/niet lukte en wat de foutmeldingen waren. Zo heeft iedereen de juiste info en heb je niet eerst 10 posts vol met dingen die je al geprobeerd hebt

Al geprobeerd:
Javascript-code direct na <HEAD>-tag plaatsen (geen effect)
Code van pulldown-menu tijdelijk uirschakelen (dit werkte: het is dus een conflict, denk ik)

Foutmeldingen: object wordt verwacht.
Na opnieuw laden van de pagina's verschijnt soms wèl de juiste tekst ("Reacties (n)"). De ene keer is er dus een foutmelding, de andere keer niet. Dit ligt niet aan mijn browser. Anderen rapporteren dezelfde fouten.

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:14

Bosmonster

*zucht*

Als ik mijn javascriptdebugger bekijk krijg ik foutmeldingen in de volgende javascript code:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
<br>
<b>Warning</b>:  Host 'vs216.ukvs.net' is blocked because of many connection errors.  Unblock with 'mysqladmin flush-hosts' in <b>/www/hosts/enetation.co.uk/www/user.php</b> on line <b>23</b><br>
<br>
<b>Warning</b>:  MySQL Connection Failed: Host 'vs216.ukvs.net' is blocked because of many connection errors.  Unblock with 'mysqladmin flush-hosts'
 in <b>/www/hosts/enetation.co.uk/www/user.php</b> on line <b>23</b><br>
<br>
<b>Warning</b>:  Supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in <b>/www/hosts/enetation.co.uk/www/user.php</b> on line <b>30</b><br>
<br>
<b>Warning</b>:  Supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in <b>/www/hosts/enetation.co.uk/www/user.php</b> on line <b>35</b><br>
<br>
<b>Warning</b>:  Supplied argument is not a valid MySQL result resource in <b>/www/hosts/enetation.co.uk/www/user.php</b> on line <b>37</b><br>

En dit ziet er dan ook niet echt uit als geldige javascript :)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt. Heb je een advies over wat ik hieraan zou kunnen doen? Kan ik 'unblocken' of is dit een fout bij de server van enatation.co.uk, denk je?

• SchizoDuckie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-02-2025

SchizoDuckie

Kwaak

het is een server-side fout in mysql. Maak je dus niet druk over jouw eigen script.

Stop uploading passwords to Github!

Verwijderd

Topicstarter
Aha bedankt! Zou ik die foutmeldingen m.b.t. javascript uit kunnen zetten? Ik merk dat het de ene keer wel werkt en de andere keer niet. Op de site van Adam C werkt het overigens foutloos, denk ik. Zie: http://live.curry.com.

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:14

Bosmonster

*zucht*

Verwijderd schreef op 10 June 2003 @ 23:19:
Aha bedankt! Zou ik die foutmeldingen m.b.t. javascript uit kunnen zetten? Ik merk dat het de ene keer wel werkt en de andere keer niet. Op de site van Adam C werkt het overigens foutloos, denk ik. Zie: http://live.curry.com.
Nee.. daar krijg ik ook regelmatig foutmeldingen :)

Je kunt dat bedrijfje eens emailen met de opmerking dat hun MySQL-servers nogal overbelast zijn.. jij en wij kunnen daar verder niet zoveel aan doen.
Pagina: 1