Toon posts:

kan niet meer bij c: komen

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik kan dus niet meer bij m'n harde schijf komen ... als ik dir/w typ zegt hij "het mediumtype is ongeldig. bezig met lezen station C" gevolgd door "afbreken, opnieuw proberen, mislukt?" ...

als ik bij fdisk staat staat er bij systeem "unknown", hoort daar geen fat32 te staan? :? hij kan win98se nu ook niet kopieren omdat ie niet fatsoenlijk bij m'n hd kan...

:? 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2003 10:38 ]

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Unknown?

Volgens mij heb je heel je filesystem weg gegooid... :/

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-12-2025

SmartDoDo

Woeptiedoe

Sinds wanneer is dit dan? Blijkbaar heb je het bestandssysteem om zeep geholpen. Ik ga er maar even vanuit dat alles goed is aangesloten?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb gewoon geformateerd ... heb hem ook opnieuw gepartitioneerd

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 14:55

dominic

will code for food

Probeer eens de HDD in je BIOS opnieuw in te stellen (Auto detect), tenzij hij daar al op staat natuurlijk.. en anders is het misschien toch de hdd zelf..

Download my music on SoundCloud

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 June 2003 @ 10:41:
Andere volgorde neem ik aan ;)

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

Verwijderd schreef op 10 June 2003 @ 10:41:
Oooohhh :) Dan heb je het niet goed gedaan :)

Eerst partitioneren dan formatteren. Wel basic eigenlijk ;)

Verwijderd

Topicstarter
tis geen ide schijf maar een sata schijf... hij herkend hem bij het opstarten wel onder primary channel

het is een "western digital raptor"

Verwijderd

Topicstarter
ik kan hem niet meer formateren!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Nee, je moet nu eerst ff booten van een win98se flop of cdrom en opnieuw fdisk'en.
Daarna kan je hem wel weer formatten.

Vergeet niet te checken of je partitie actief staat daarna.

"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
dus partitie verwijderen, en opnieuw een partitie aanmaken?

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Jup.

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 21:46

Boss

+1 Overgewaardeerd

Dat heb je he, met die nieuwerwetse techniek :-)

Is sata dan zo anders dan ide? Wist ik niet.

Succes ermee in ieder geval!

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

Zie anders de [rml][ FAQ] FDISK[/rml] :)

Verwijderd

Topicstarter
heb ik al gekeken maar wordt er niet veel wijzer van...

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Sorry hoor, maar je startpost is onvolledig en dat leidt alleen maar tot heen en weer vragen die achteraf helemaal overbodig zijn. Weest een Tweaker en troubleshoot het probleem even zélf, al dan niet met hulp van de FAQ's hier. Verder raad ik je ook aan om je basiskennis goed bij te vijzelen :)

Herlees aub eens de [faq]registratievoorwaarden[/] en in het bijzonder het Forumgedrag gedeelte, hiermee voorkom je dat je in de toekomst weer de plank misslaat qua het gebruik van GoT. Mocht je hier totaal niks van willen leren cq aantrekken, dan zijn sites als beginnersweb.nl, helpmij.nl, iksnaphetniet.nl, etc.. meer van toepassing op jou ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.