Toon posts:

EPOX 8RDA3+ Overclock ervaringen...

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heeft er iemand ervaring met de epox 8RDA3+
wat overclocking betreft?

Ik heb de mijne nu draaien op 2200mhz (AMD XP2700+) fsb 200 multiplier11,5... maar zodra ik de multiplier hoger zet start mijn pc niet meer op en geeft het mobo piepjes... :'(

Bios resetten en hij doet het weer....

Weet iemand ook toevallig waar ik de vcore kan verhogen? En wat ik allemaal moet verhogen?

Voor specs zie sign.... :)

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:40

momania

iPhone 30! Bam!

Daar hebben we dit topic voor:
-=Het grote EPoX 8RDA/8RGA topic Deel 5=-

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

Topicstarter
Daar staat heel de mikmak door elkaar... ik wil hier gewoon alles op een rijtje...

Die grote topics zijn verwarrend.... en veel te groot... B)

Als ik het kon vinden had ik deze Topic niet aangemaakt... ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 June 2003 @ 11:24:
Daar staat heel de mikmak door elkaar... ik wil hier gewoon alles op een rijtje...

Die grote topics zijn verwarrend.... en veel te groot... B)

Als ik het kon vinden had ik deze Topic niet aangemaakt... ;)
Nee daar wordt GoT lekker duiidelijk van.. 10 verschillende Epox draadjes |:(

Wel eens van Ctrl + F gehoord? Aantal replies op 999 zetten en dan Gtrl + F op "8RGA3+" ;)

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Verwijderd schreef op 10 June 2003 @ 13:26:
[...]

Nee daar wordt GoT lekker duiidelijk van.. 10 verschillende Epox draadjes |:(

Wel eens van Ctrl + F gehoord? Aantal replies op 999 zetten en dan Gtrl + F op "8RGA3+" ;)
Even offtopic, maar bij mij onthoudt GoT niet dat hij de pagina's van de laatste 14 dagen moet weergeven. En hij blijft constant alleen die van de latste 3 dagen ofzo weergeven.

Verwijderd

Yokozuna schreef op 10 June 2003 @ 13:47:
[...]

Even offtopic, maar bij mij onthoudt GoT niet dat hij de pagina's van de laatste 14 dagen moet weergeven. En hij blijft constant alleen die van de latste 3 dagen ofzo weergeven.
Er is iets als "prefs". Zet daar het aantal replies op 999 of 500 weet ik veel.. en dan heb je minder pagina's in een draadje en dus werkt ctrl+f sneller. Hoeveel topics GoT laat zien doe je niks aan..

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:38

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

vcore kun je aanpassen bij power bios features, ikzelf heb een 8rda3+ en ben er na enig gestoei tevreden over, lekker snel bordje

[specs]

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Hoeveel topics GoT laat zien doe je niks aan..
Ja dat was mijn vraag dus... Dat mogen ze wel veranderen van mij, zit elke keer "geef pagina's van laatste 14 dagen aan te klikken". Dat daar geen cookie voor is...

Heb trouwens nog geen FSB's boven de 210MHz gezien hier, waar blijven ze :)

[ Voor 61% gewijzigd door Yokozuna op 11-06-2003 11:27 ]

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:38

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

sponsor jij mij ff een reepje hyperx pc3500 of corsair xms pc3500 :> en ik haal de 210+ fsb wel ff voor je >:)
ik zal zodra ik beteren nb cooling heb eens kijken hoever ik kom met mijn hyperx pc3000, denk dat de 210fsb wel te halen moet zijn

[ Voor 40% gewijzigd door Fanatic_FS op 11-06-2003 11:36 ]

[specs]

Verwijderd

Topicstarter
Mijn probleem is dat zodra ik mijn pc iets overclock dat mijn scherm freezed.... :(

Verwijderd

hmmm ik heb zo mijn twijfels bij de 8rda3+... ik krijg mijn FSB ABSOLUUT NIET hoger dan 205 MHz :( maakt nie uit welke MP :/
zijn er meet mensen met problemen bij een FSB > 200 ?
ik heb hem nu stabiel op 188 * 12 (dacht ik.. mja kzal thuis voor de zekerheid nog eens kijken...)

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
-=Het grote EPoX 8RDA/8RGA topic Deel 5=- is hier toch speciaal voor :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.