Specs:
asus a7n8x non deluxe
amd athlon 1400mhz
2x 256 ddr pc2100
Maxtor 40gb hdd
Maxtor 120gb hdd
350 watt voeding
Radeon 9700pro AIW
Het volgende probleem heeft zich voorgedaan bij mijn pc.
Ik had een geforce 2 GTS in mijn pc zitten en die wilde ik vervangen, dus ik geforce 2 eruit en Radeon 9700pro -all in wonder- erin.
Ik sluit alles weer aan en zet de pc aan maar ik krijg geen beeld.
Dus misschien is de videokaart of monitor niet goed dus ik radeon eruit en in een ander pctje geplaats en dan krijg ik wel gewoon beeld op mijn monitor.
Geforce 2 weer terug in de pc maar nee nu hiermee ook geen beeld meer.
Ik krijg ook geen piepjes en zie ook geen hardeschijf activiteit. (al hoor ik ze wel even opspinnen maar het hdd ledje gaat niet knipperen.
Ik zie wel de fans draaien en op het moederbord brand een grote groene led die aangeeft dat er gewoon spanning is.
Dan is het misschien een irq conflict: toen heb ik eerst de bios gereset. en toen de agp geforce 2 eruit en een pci videokaart erin.
Nu zit er voor de duidelijkheid alleen een pci videokaart in en verder geen agp of andere pci kaarten.
Maar ook met die configuratie krijg ik geen beeld.
Toen heb ik een andere voeding geplaats maar dat maakt ook niets uit.
Ik heb zelfs andere ide kabels geprobeerd en geprobeerd alleen met 1 hdd en de videokaart te starten.
Ik heb geprobeerd om zonder videokaart te starten maar dan nog krijg ik geen Piepjes.
Ik ben nu zelf bang dat het moederbord defect is gegaan door 1 of andere vage reden (ik ben overigens heel voorzichtig geweest en heb al meerdere volledige configuraties gebouwd)
Voordat iemand nog snuggere opmerkingen gaat maken: ja alles is goed aangedrukt
Technische PMG FAQ: Hangen en Opstartproblemen
is volledig doorgenomen
Iemand nog enig idee wat ik zou kunnen proberen.
asus a7n8x non deluxe
amd athlon 1400mhz
2x 256 ddr pc2100
Maxtor 40gb hdd
Maxtor 120gb hdd
350 watt voeding
Radeon 9700pro AIW
Het volgende probleem heeft zich voorgedaan bij mijn pc.
Ik had een geforce 2 GTS in mijn pc zitten en die wilde ik vervangen, dus ik geforce 2 eruit en Radeon 9700pro -all in wonder- erin.
Ik sluit alles weer aan en zet de pc aan maar ik krijg geen beeld.
Dus misschien is de videokaart of monitor niet goed dus ik radeon eruit en in een ander pctje geplaats en dan krijg ik wel gewoon beeld op mijn monitor.
Geforce 2 weer terug in de pc maar nee nu hiermee ook geen beeld meer.
Ik krijg ook geen piepjes en zie ook geen hardeschijf activiteit. (al hoor ik ze wel even opspinnen maar het hdd ledje gaat niet knipperen.
Ik zie wel de fans draaien en op het moederbord brand een grote groene led die aangeeft dat er gewoon spanning is.
Dan is het misschien een irq conflict: toen heb ik eerst de bios gereset. en toen de agp geforce 2 eruit en een pci videokaart erin.
Nu zit er voor de duidelijkheid alleen een pci videokaart in en verder geen agp of andere pci kaarten.
Maar ook met die configuratie krijg ik geen beeld.
Toen heb ik een andere voeding geplaats maar dat maakt ook niets uit.
Ik heb zelfs andere ide kabels geprobeerd en geprobeerd alleen met 1 hdd en de videokaart te starten.
Ik heb geprobeerd om zonder videokaart te starten maar dan nog krijg ik geen Piepjes.
Ik ben nu zelf bang dat het moederbord defect is gegaan door 1 of andere vage reden (ik ben overigens heel voorzichtig geweest en heb al meerdere volledige configuraties gebouwd)
Voordat iemand nog snuggere opmerkingen gaat maken: ja alles is goed aangedrukt
Technische PMG FAQ: Hangen en Opstartproblemen
is volledig doorgenomen
Iemand nog enig idee wat ik zou kunnen proberen.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2003 10:45 ]