Data Recovery pakket voor Dig. Camera

Pagina: 1
Acties:

• Deftronic
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-07 08:21
Het zit zo, zal er heel kort over zijn, het is nogal gevoellig.

Ben een weekendje naar kopenhagen geweest en heb daar foto's geschoten met een dig. cam. Nu heb ik per ongeluk een zooi foto's gewist van mijn Smart Media Card. Heb een data recovery pakket er overheen laten lopen en die vindt een zooi terug, alleen recovered hij ze in Thumbnails (160x120x24bit Jpeg)??? het lijkt erop of de size wel goed is. Maar krijg alleen hele kleine foto's te zien.

Wie o wie kan de hero zijn en mijn verlossen van het stomme wat ik gedaan heb.

[ Voor 4% gewijzigd door Deftronic op 10-06-2003 10:21 ]

May the stability be with your system ......... and mine offcourse ;)

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-03 19:55

Apie!

Newer, better & confusinger

dit hoort thuis in Opslagmedia & I/O Controllers
faq niet gelezen?

heb je al geprobeerd om verschillende progs te gebruiken om data te recoveren? wil ook nog wel eens helpen :)

ik kan je aanraden om iig geen fotos meer te maken op dat kaartje, om te voorkomen dat je data overschrijft.

[ Voor 39% gewijzigd door Apie! op 10-06-2003 10:23 ]

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

• Deftronic
  • Laatst online: 25-07 08:21
Alle problemen die een softwarematig karakter hebben, zoals problemen die specifiek te herleiden zijn tot Nero en Windows, horen in SA respectievelijk WOS.
Lezen snotneus

May the stability be with your system ......... and mine offcourse ;)

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-03 19:55

Apie!

Newer, better & confusinger

het lijkt me dat software voor het recoveren van data in Opslagmedia en IO thuis hoort, anders wordt er ook geen vermelding van gemaakt in de Opslagmedia en IO FAQ

uit de IO FAQ:
Tipje: er zijn hier veel goede ervaringen gemeld met R-Studio, GetDataBack, Easy Recovery en Lost & Found. Voor flashkaarten is Digital Image Recovery een uitkomst.
maar goed, je krijgt alleen thumbnails terug. Je camera slaat waarschijnlijk 2 versies op van je foto: 1 thumbnail en 1 normaal formaat. Het ene programma vindt ze wel goed terug, het andere niet. Dat is elke keer weer anders en dat weet ik uit eigen ervaring.

Deze snotneus wist iig niet z'n fotos.

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 08-09 17:20

Boss

+1 Overgewaardeerd

Zegt 44 berichten tegen 671 berichten :)

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Laten we even normaal doen ajb :/
Zegt iemand met 12000 posts, wat totaal niets zegt over niveau, er zijn zat mensen met 1 post die 'betere users' zijn dan die met 1000 posts. Ook de leeftijd zegt lang niet alles: laten we daar maar over ophouden :*

En ontopic:

inderdaad *niets* meer schrijven op de kaart: benader het enkel readonly & probeer te recoveren naar je harde schijf. De pakketten in de OM FAQ (waar trouwens naar gelinkt wordt in de SA FAQ, ik ben blijkbaar te lui om het over te typen :+ ) zijn goede tips. Vaak is er een gratis trialversie die aangeeft of en wat is te redden :)

[ Voor 53% gewijzigd door F_J_K op 10-06-2003 11:32 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• General_Failure
  • Laatst online: 09-09 16:53

General_Failure

Vrolijk Pasen!!!

Zijn de originele foto's in 1600x1200? Dan is er een nulletje kwijtgeraakt in de grootte. Ik heb geen idee of dit kan, maar het viel me op, dus ik dacht ik meld het even.

Me and my dear friend General Protection-Error will invade your computer with our mighty army of Bugs. We will avoid the Firewall at the Gates of your PC by entering through your Windows.

Pagina: 1