Toon posts:

Ik kan niet zoeken via de startpagina!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Als ik op de startpagina een link aanklik werkt dit perfect. Als ik echter laat zoeken via de statpagina opent windows XP een leeg blanco pagina als zoekresultaat. Zoeken via andere sites gaat echter perfect.
Ik heb op diverse sites gelezen dat ik .dll files moet laden. Helaas heeft dit geen oplossing geboden. Ik heb windows XP met SP1.

Alsvast bedankt

John

Verwijderd

Anders open je toch gewoon even google of welke zoekmachine dan ook... ik weet het zo niet wat het kan zijn. Heeft het wel altijd gewerkt?

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:16

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Via de Startpagina
Welke startpagina :? Startpagina.nl ofzow??? En heb je al in je opties van (ik neem aan) IE gekeken enz enz. Het zou leuk zijn als je vertelde wat je voor browser gebruikt enz.

Xbox Live ID:Notna8310

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

gokje; je krijgt zo'n javascript error links onder in 't scherm?
of gebruik je geen IE? en je zegt startpagina en statpagina door elkaar; bedoel je startpagina.nl of de server stats van tweakers?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-09 15:10

mutsje

Certified Prutser

hmm WOS >>> SA

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Leeg scherm bij Openen in nieuw scherm in Internet Explorer?
Ik weet niet zeker of dit is wat je bedoelt, dus kun je iets duidelijker zijn?

-> Software Algemeen

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Als het om bovenstaande gaat (dus niet alleen bij startpagina maar overal): [rml][ IE6.0-Win98SE] Nieuwe vensters hebben geen Inhoud[/rml] - dat is dan dezelfde vraag. Heb je toevallig vlak voor je dit probleme kreeg, een update van Windows, IE of Office geinstalleerd? Gezien de timing van de vragen (en het feit dat ook hier de dll's niet genoeg waren) vermoedt ik nl. zoiets.

Check in ieder geval de extra tips in dat topic even :)

Edit:
Trouwens welkom op GoT!

offtopic:
Waarom het verplaatst is naar dit subforum staat uitgelegd in de 'sticky' topics bovenaan de subfora: WOS Policy in dit geval :)

[ Voor 18% gewijzigd door F_J_K op 10-06-2003 11:13 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• bas.kb
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-08 14:30

bas.kb

BI'er :P

Zet voor de zekerheid je Virusscanner en Firewall uit. Norton geeft bij mij ook weleens problemen met het laten zien van pagina's.

Verwijderd

Topicstarter
@scarecrow: Inderdaad een javascript error. Ik heb echter wel Java geinstalleerd.
Wat betreft startpagina of statpagina: sorry dat is een typefoutje, moet startpagina zijn.

@ de rest: bedankt voor jullie hulp, ik zal in ieder geval Norton uitzetten vanavond alhoewel ik dat al eerder geprobeerd heb.

John
Pagina: 1