Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Digitale camera] Verzekering

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views sinds 30-01-2008

• DumbAss
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-08 11:30
Beste mensen, over een paar weken gaan we met school naar Praag. Omdat ze zelf niet eens weten of digitale camera's verzekerd zijn bij dit reisje wil ik het er niet op gokken en mijn digitale camera (fuji s304) apart verzekeren.
Weet één van jullie of er (reis) verzekeringen zijn specifiek voor digitale camera's / electronica. Ik zou het namelijk zonde vinden om een kortlopende reisverzekering af te moeten sluiten met alle extra's erbij alleen maar om die camera te verzekeren.
Ik MOET een verzekering hebben want zodra ik die niet heb laat ik of die camera uit mijn handen vallen of wordt hij gejat.
De school is wel verzekerd voor ziektekosten e.d. De standaard reisverzekering dus.

Vanutsteen.nl => nerds only | iRacing

• ColdSTone|IA
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-12-2017

ColdSTone|IA

lui..

Wij waren altijd maar beperkt verzekerd op schoolreizen om de kosten zo laag mogelijk te houden.
Vraag gewoon je school welke verzekering er is afgesloten en bel het bedrijf op, of ga langs het reisbureau om een aparte verzekering af te sluiten. Een reisverzekering voor een paar dagen is volgensmij niet zo heel erg duur.

Verwijderd

Ja, daar ben ik ook benieuwd naar, want wij gaan binnenkort ook een aantal dagen weg met school, en neem dan ook mijn camera mee.

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 30-11 19:02

SmartDoDo

Woeptiedoe

Inderdaad de voorwaarden van de reisverzekering van school opvragen. Staat het er niet bij, dan zelf een afsluiten. Standaard is electronische apparatuur wel verzekerd tot een bepaalde waarde. Iig voldoende voor een gewone camera, walkman, telefoon etc. :)

• DumbAss
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-08 11:30
ColdSTone schreef op 10 June 2003 @ 09:54:
Wij waren altijd maar beperkt verzekerd op schoolreizen om de kosten zo laag mogelijk te houden.
Vraag gewoon je school welke verzekering er is afgesloten en bel het bedrijf op, of ga langs het reisbureau om een aparte verzekering af te sluiten. Een reisverzekering voor een paar dagen is volgensmij niet zo heel erg duur.
Ik weet niet of jij nog op school zit en wat voor een school maar bij ons werkt dat dus echt niet he. :(
Als wij les willen hebben moeten we de leraren echt uit de koffiekamer sleuren. Ik ben al een maand aan het zeuren tegen een leraar of hij dat van die verzekering uit kan zoeken. Tot nog toe nog steeds niks gehoord dus vandaar dat ik het op deze manier wil proberen.

Vanutsteen.nl => nerds only | iRacing

• frim
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Op postbank.nl kun je ook een reisverzekering afsluiten. Dan moet je wel letten op de uitbreiding:
Zakenreis-, stage- of vrijwilligerswerkdekking
Verzekert schade ontstaan bij het uitoefenen van werkzaamheden voor beroep, stage of vrijwilligerswerk en biedt bijvoorbeeld een extra dekking voor kostbaarheden en telecommunicatieapparatuur.
Dan ben je in totaal een 20 euro kwijt..

• Bzzje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-11 18:36

Bzzje

Negeren is vooruitzien

da's heel wat anders dan een schoolreisje

maar gewoon een kortlopende reisverzekering dekt dit als het goed is prima.
bel ff de postbank verzekeringen en binnen 10 seconden weet je of je cam gedekt is en heb je je verzekering voor nog geen 10 euro

Negeren is vooruitzien

Verwijderd

ANWB heeft ze ook.. op www.anwb.nl kan je zien wat ze verzekering, en hoeduur alles is e.d..

Veel suc6 met het kiezen van de juiste verzekering..

• toktokcity
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:25
Bij mijn excursie was mijn digitale camera tot €700 gedekt en dat was een standaard reisverzekering van een rabobank dochter (interpolis geloof ik)

Verwijderd

Zou het nie weten.. weet alleen dat ik zelf gewoon een doorlopende reisverzekering heb (lekker makkelijk voro als je een keertje een weekendje weggaat). Mijn camera werd op Tenerife gejat en is door de verzekering vergoed.

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-11 16:56
Voor 26 euro ben je een heel jaar wereldwijd verzekerd tot een bedraf van 1000euro.
Dit heet een kostbaarheden verzekering.
Digitale (foto)camera en laptop's vallen niet onder een reisverzekering.

genoemde prijs kan ook 27.50 zijn maar ga er voor zelf ff langs bij bv unive

[ Voor 15% gewijzigd door The-Source op 10-06-2003 13:13 ]

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Kijk ook meteen even of een doorlopende reisverzekering niet net zo duur of iets duurder is, als je je cam doorlopend meeverzekert, ben je ook bij uitstapjes naar andere steden enzo verzekerd. Dagje Amsterdam, weekendje Texel...

Ik ben bij de Rabobank verzekerd en daar was 14 dagen reisverzekering maar 2 euro (ofzo) goedkoper dan doorlopend, je kunt dus wel raden waar ik voor ben gegaan ;)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• PJKs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-08 12:00

PJKs

Young, Free and Single

Ik ben net 3,5 maand op vakantie geweest. Ik heb een Rabo Totaalpakket, met een 'verzwaarde' doorlopende reisverzekering tot 6 maanden omdat de standaardpolis maar een maximale periode van 3 maanden dekt.

In Nieuw-Zeeland is mijn camera uit mijn jaszak gestolen. Zelfde avond naar de politie gegaan. Die gaven me een dossiernummer waar interpolis mee direct in de computer kon kijken. 4 dagen later stond het geld op mijn rekening. Nieuwe camera gekocht. (€700)

Die is later in Peru gestolen, maar dat dekt Interpolis niet omdat ik de rugzak waar hij uit is gehaald in het bovenrek in de bus had liggen, en niet op schoot had (je moet er fysiek contact mee hebben). Ik moet nu nog een bewijs aanvragen van Interpolis dat zij hem niet vergoeden, dan ga ik hem op mijn VISA-verzekeing verhalen. Ik heb die camera met mijn VISA-kaart betaald, en dus is hij 6 maanden tegen schade, diefstal EN verlies verzekerd. Hopen dat daar niet teveel kleine lettertjes in staan.

ja, graag!

• PJKs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-08 12:00

PJKs

Young, Free and Single

klaasbram schreef op 10 June 2003 @ 13:12:
Digitale (foto)camera en laptop's vallen niet onder een reisverzekering.
Klopt dus niet helemaal.

[ Voor 3% gewijzigd door PJKs op 12-06-2003 00:18 ]

ja, graag!

• Zoijar
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

Ik heb ook altijd de goedkoopste reisverzekering. Zolang ziekte kosten maar gedekt zijn. Verder ben je dan idd geloof ik tot 1000 euro verzekerd tegen schade/diefstal van wat je ook mee neemt, dus ook je camera. Dat betekent wel dat als je je hele koffer kwijtraakt samen met die 5000 euro cash en cheque boek, dat je dan OOK maar 1000 krijgt.

(bij de europeesche meestal, kost iets van 1.30 euro per dag)

[ Voor 10% gewijzigd door Zoijar op 12-06-2003 02:43 ]

• mjl
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:51

mjl

Ugh

-------

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Wat dacht je, laat ik eens 2 oude koeien uit de sloot halen ?

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

• mjl
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:51

mjl

Ugh

ZeRoC00L schreef op 10 augustus 2004 @ 11:18:
[...]

Wat dacht je, laat ik eens 2 oude koeien uit de sloot halen ?
IPV een nieuw topic, ja leek me wel handig en op deze manier ook weer aan elkaar gelinkt in geval van zoekende mensen ... lekker centraal houden lijkt me , slotje erop en de andere open laten lijkt mij een mooi idee ... ??

Verzekeren Digitale Camera

-------

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

Oude topics kicken is vrij overbodig, gezien deze in GT staat. Verzekeren Digitale Camera is al voldoende, je had hiervoor echt dit topic niet hoeven kicken mjl :X

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.