Toon posts:

Connect to SQL webserver

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Even een vraag m.b.t. de connectie naar een Web SQL server.

Ik wil een internet hosting nemen met SQL server of mysql en PHP en ASP ondersteuning.

Nu wil ik die database benaderen met een apart eigen geschreven programmatje.
Kan dit, kan je dan verwijzen naar een IP adres of zo en dan met je username inloggen ?

Of is dit door beveiligingsmaatregelen niet mogelijk, en of hangt dit ook van de provider af ?

• Ramoonus
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-09-2025

Ramoonus

Banaan

Voor PHP en MySQL zijn er meer kant-en-klare scripts en het is goedkoper

Ja je kan normaal wel via een IP/DNS met username en password inloggen

888 voor ondertiteling

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 28-07 15:42

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Hangt inderdaad van je ISP af. Kun je het beste van te voren vragen, wellicht willen ze, als je een vast IP adres hebt, jouw IP adres toestaan om te verbinden..

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-08 11:40

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Verwijderd schreef op 10 June 2003 @ 09:41:
Even een vraag m.b.t. de connectie naar een Web SQL server.

Ik wil een internet hosting nemen met SQL server of mysql en PHP en ASP ondersteuning.

Kan dit, kan je dan verwijzen naar een IP adres of zo en dan met je username inloggen ?

Of is dit door beveiligingsmaatregelen niet mogelijk, en of hangt dit ook van de provider af ?
Hangt ook mede af van de provider of je dit gaat lukken of niet; weet niet wat die allemaal dicht heeft gegooid. Informeer er naar bij een provider, zou ik zeggen.

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Verwijderd

Topicstarter
Dus het is gewoon mogelijk om met een zelfgeschreven programma in te loggen remote op zo'n provider en dan kan je je eigen database aanpassen.

• DeverauX
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

DeverauX

Focus is everything

Dit is afhankelijk van of je provider connecties vanaf een ander domein toestaat. Je logged dan in principe gewoon op dezelfde manier in als dat je dat vanuit php/asp zou doen.

Ik zou voor meer informatie gewoon eens contact opnemen met enkele providers om te vragen of zei kunnen voldoen aan de eisen die jij stelt. ;)
offtopic:
dit is namelijk geen programmeer-probleem en daardoor ook niet echt een topic wat in P&W thuishoort :)

...whatever was distasteful or unpleasant or uncomfortable or painful - music could always soothe that.
All you have to do is reach out to beauty.
Quincy Jones

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:57
Zie alle replies hierboven;
Je gaat dus het best ten raadde bij de hoster. Verder is dit niet echt een P&W topic.

https://fgheysels.github.io/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.