Toon posts:

Wifi Trust en Asus Link op notebook

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nu heb ik sinds een paar daagjes een wireless lan voor mn laptop gewoon adhoc en opzich werkt het wel, maar elke paar minuten krijg ik Wireless Asus connection unavaible, lijkt net of mijn pc het signaal steeds onderbreekt. Het rare hier aan is, is dat ik naast mn pc min of meer zit dus 80% signaal sterkte heb. Ligt dit aan mijn trust netwerk kaartje (Ze hadden niets anders :( ) Het gekke is, is dat ik bij mn schoonouders een sitecom wifi router heb staan en het daar perfect werkt zonder dat de connectie er afen toe uit springt?

waar kan dit aan liggen. Thnx

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:20

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

draait je pc toevallig windows xp? een vergelijkbaar probleem heb ik in 1 van de wireless topics wel eens gezien. je moet dan een service uitschakelen (geeft geloof ik automatisch instellingen aan je netwerkkaart mee)

edit: welke laptop heb je? ik heb deze: Asus M2400n Centrino M2000-series notebookreview als mijn e-tech accespoint beneden staat heb ik goed tot redelijk bereik met de ingeboude kaart. (ik zit op zolder)

[ Voor 35% gewijzigd door sh4d0wman op 10-06-2003 09:45 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international law enforcement operation.

Verwijderd

Topicstarter
Bij mijn schoonouders werkt het prima met sitecom wireless router, hier met in de server een trust kaartje draaiende windows xp sp1 knalt ie steeds uit en aan, als een knipperlicht.. erg raar

Verwijderd

Topicstarter
Ill kick it up... Ik kan niet verder.. telkens op kazaa crashed die omdat ie niet goed kan downloaden.. toch maar een router emisschien ?