[ADSL] Storing in Zaltbommel (kpnadsl)

Pagina: 1
Acties:

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03-2025
Iemand enig idee waar ik kan vinden wat de actuele ADSL storingen zijn?

een klant van me in Zaltbommel heeft geen internet maar melde ook tussen neus en lippen door dat het misschien er mee te maken kan hebben dat ook de pinautomaten het allen niet doen in Zaltbommel :)

Toch misschien een of andere ADSL storing, waar ik niks vanaf weet en het niet kan vinden. Provider is euronet, maar die hebben geloof ik NOOIT meldingen, daar kan ik NOOIT wat vinden.

ps. andere providers melden bij mijn weten ook geen storingen in Zaltbommel of omstreken.

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

• Piels
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-04 14:29
Bellen naar de klantenservice?

Windows Phone Apps: Belstatus, Pinautomaten

• intert0y
ja daar hang ik nu pas 10 minuten in de wacht :) vandaar dat ik dacht, we gaan alvast verder zoeken.

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
http://www.xs4all.nl/nieuws/storingen/index.php3
Dat was moeilijk te vinden hoor. :P

Er staat daar dus niks over een storing, misschien later vandaag nog.

• intert0y
ik geloof dat ik zelf al meld dat de anderen geen storingen melden :)

maar goed, lezen is ook een vak. btw. XS4all was de eerste site waar ik op keek, omdat zij het meestal redelijk goed voor elkaar hebben.

• Local Host
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-04 16:15

Local Host

Het forum is om te leren.

Ik zit hier in Zaltbommel en heb nergens last van

Zakelijk ADSL XS4ALL

• JvS
  • Laatst online: 18-05 17:26

JvS

Ik heb hem zelf ook

"heeft geen internet" :P. Ik zou zelf vanaf de klantlocatie bellen of zorgen dat je op die PC kan werken ;). Want met "mijn klant heeft geen internet" komt een helpdesn niet zo heel ver ;).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• intert0y
nee, maar ik zit in nijmegen en zij in zaltbommel. en voordat ik de reis aanvaard probeer ik eerst even uit te vinden of er wellicht gewoon een ADSL storing is, dan komt de verbinding zelf wel weer online. Snappie?

Natuurlijk snap ik dat er meerdere oorzaken kunnen zijn, maar de rest van het netwerk draait wel gewoon, dus de 'server' (small business server) die doet gewoon haar werk alleen de internetverbinding seems pleitos. :)

maar goed, iemand zegt wel ADSL te hebben daar, dus we gaan rijden :) thx anywayz

• Local Host
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-04 16:15

Local Host

Het forum is om te leren.

Misschien kan de klant zelf de router een keer uit en aan zetten ? Zijn er andere werkzaamheden geweest waardoor internet het niet kan doen ?

• JvS
  • Laatst online: 18-05 17:26

JvS

Ik heb hem zelf ook

Het kan vanalles zijn, geen lijnsynchronisatie, 'plots' veranderde username en password (gebeurt!), storing op de lijn, server die er geen zin meer in heeft etc etc.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• lt_cmd_data
  • Niet online
Kleine stroom storing misschien... had ik ook 2 maanden geleden stond me modem opeens uit. Die verstopt staat onder de keuken. De homespeed modem is namelijk een pulsschakelaar, dus dan gaat ie helemaal uit.

• intert0y
zo, kom zojuist van Zaltbommel, speedtoch gaf aan geen line sync te hebben. Heb apparaat uitgezet en weer aan en spontaan werkte het weer.

is voor mij de eerste keer dat een speedtouch 510 (i in dit geval) er mee stop, heb zelf ook een 510 en die draait al tijden zonder wat dan ook, die bij klant had uptime van 75 dagen :) (speedtouch uptime :))

Pagina: 1