Toon posts:

HCC update a la 950 gulden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Topic is al eens langsgeschoven in het hardware forum, maar ik heb uiteindelijk een keus gemaakt. Hoop dat hij haalbaar is voor zo'n prijs, en heeft iemand tips of betere ideeen?

Mobo: MSI K7T Pro-2 315,-
AMD Duron 700 210,-
Asus V7100 GeForce2 MX 339,-
ATX Kast nog onbekend a la 100,-

Indien niet meer voor deze prijs haalbaar vervang ik eventueel de asusgeforce 2 voor een MSI 8816 GeForce2 MX 32MB en de Duron voor een 600mhz

Geheugen, HD, Monitor, Geluidskaart en modem heb ik dus al.

• straat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-08 17:27
er zijn serverkasten te koop voor 100 piek ;)

Verwijderd

ik heb soortgelijke shit gehaald bij computerland

msi k7tpro : 319,--
Amd duron 700 : 209,--
Asus v7100 : 355,--
ATX Kast 300watt : 92,--
Totaal : 975,--

op zich niet de allergoedkoopste prijzen, maar tis relaxed dat ze veel winkels hebben (dus altijd een dichtbij voor garantie) en ze zijn erg soepel qau omruilen / geld terug en beursprijslijsten in winkel...
dat telt ook mee voor mij :)

Verwijderd

Topicstarter
Relax, als ik voor zo'n bedrag de hele mikmak kan vinden mag ik wel blij zijn...

Serverkast hoeft niet >:), ik heb aan een midi tower wel genoeg. Maar heb je die (300watt) wel onder de 100 piek dan

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-07 19:17
volgens mij wel hoor. Of als je al een ATX kast hebt, koop je gewoon bij Funprice een 300 watt voeding voor je kast (heb ik ook gedaan.)
Maar er zijn ook kastjes onder de 100 piek als ik mij niet vergis.

Verwijderd

Topicstarter
Okee, dan ga ik er maar voor en hoop de boel vanavond binnen te hebben. Waar ik vooral over twijfel is of ik die Geforce2 MX voor rond de 350 gulden kan krijgen. Nog ff een klein vraagje, is het de moeite een duron 700 te kopen ipv. een 650 of 600? Het scheelt met de 650 zo'n 30 gulden.

Voor de kast dan maar een ouwe bak van <100,-zien te vinden. Nee ik moet voeding+kast hebben, want ik heb hier alleen een AT kast staan :'(

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-08 18:16

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Op zaterdag 25 november 2000 21:37 schreef weetikveel18 het volgende:
Topic is al eens langsgeschoven in het hardware forum, maar ik heb uiteindelijk een keus gemaakt. Hoop dat hij haalbaar is voor zo'n prijs, en heeft iemand tips of betere ideeen?

Mobo: MSI K7T Pro-2 315,-
AMD Duron 700 210,-
deze hebt ik dus ook gehaald gister.
leek ook mij de beste prijst/kwaliteit verhouding

p.s.: schrik niet als dat moederbord tegen je begint te praten :7 (wel ff jumpertje voor omzetten anders lult ie chinees)

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Verwijderd

er zijn genoeg kasten onder de 100 op hcc

Verwijderd

Hm, ik ben niet de enigste die een MSI k7tpro2 & Duron 700 heeft gehaald. Heb er totaal 525 NLG voor betaald.

In mijn ogen ook de beste prijs/prestatie combo.

Rielext als die combo met coolpasta en een Spire cooler de 1Ghz haalt :7

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-08 20:25
Kraam naast hacom computers heb ik een geforce 2mx met tvout voor 309,- gehaalt, merk was powercolor, werkt prima

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij heeft de helft van de tweakers inmiddels een MSI KT7 :) :)

Leuk moederbordje, ik ben er zeer tevreden over, volgens mij had ik geen betere keus kunnen maken (binnen budget uiteraard)

Processor werd bij een Duron 650 F190,-
Nu binnenkort een flink koelblok kopen (tips anyone?) en kijken of er wat aan over valt te klokken :)

Voor videokaart ben ik gegaan voor de MSI geforce 2 MX AGP 32mb, 295,-
Kan hem alleen nog niet in actie zien, windows cd is pleite en mijn comp wil niet meer gewoon opstarten vanwege het nieuwe mobo!!
Pagina: 1