Metal Gear Solid 2: Substance probleem.

Pagina: 1
Acties:

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-02 13:16

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Topicstarter
(Ik hoop dat ik eindelijk eens een topic kan aanmaken zonder da het gesloten word.. :X )

Ik heb dus mgs2 : substance voor op pc gekocht , en dat ding loopt dus als een trein op mijn desktop pc. Nu heb ik het overlaatst geinstalleerd op men laptop, en als ik het spel start (op welke instellingen dan ook) dan krijg ik alleen maar geluid, en geen beeld. Mijn laptop specs zijn:

-PIV 2.6
-256 mb ddr
-Sis M650 (mss ligt het hieraan? :? )
-onbekende geluidskaart

Met google heb ik nix gevonden, en het spel heeft geen readme file, want anders had ik em wel gevonden :) en in de FAQ (ik heb hem werkelijk gelezen!) staat ook nix dat me vooruit helpt...

tnx

Verwijderd

Lijkt me inderdaad dat het aan je grafische kaart ligt. MGS2 is niet zo ruimdenkend in grafische kaarten en kaarten met sis chipsets zijn niet zo algemeen 'bekend'. Mijn oude kaart had ook veel problemen bij veel spellen..

• ETzPliskin

ETzPliskin

Topicstarter
Valt er dan niks aan te doen? :'(

oh ja , als ik op mijn pc speel , dan krijg ik geen gezichten te zien in de codec :X 8)7

voor specs zie sig.

[ Voor 66% gewijzigd door ETzPliskin op 10-06-2003 12:50 ]

Verwijderd

al wat met drivers gespeeld? voor je laptop?

• ETzPliskin

ETzPliskin

Topicstarter
Yep, alle laatste nieuwe derop gezet. (Stonden dus oudere op)

• ETzPliskin

ETzPliskin

Topicstarter
Ik heb dus nog altijd geen oplossing gevonden :( alle drivers die ik kon vinden voor mijn mobo van men laptop geinstalled (voor de chipset dan) en nix helpt gewoon :'(

Verwijderd

ik denk niet dat er veel aan te doen valt. Laptops staan er nou eenmaal niet om bekend dat ze mooi 3d kunnen weergeven, en dat kaartje in jou laptop... sja :>

ik zou het lekker bij gamen op je desktop houden... IMO ligt het dus echt aan je videokaart

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-02 16:31
sjek achter kant van het mgs2 doosje eens... juist! alleen nvidia kaarten worden officieel ondersteunt.
en sinds een tijdje is er ook een ati partch waardoor het daar ook fatsoenlijk op te spelen is..

• ETzPliskin

ETzPliskin

Topicstarter
Ik heb Ti4600 in men pc zitten en ik krijg grafische bugs? :? Enkel bij dit spel... verschillende drivers al geprobeert, maar helpt niet... Ik had dit vroeger niet.

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-01 20:32
-ETz-Memphis Z schreef op 14 June 2003 @ 20:17:
Ik heb Ti4600 in men pc zitten en ik krijg grafische bugs? :? Enkel bij dit spel... verschillende drivers al geprobeert, maar helpt niet... Ik had dit vroeger niet.
sja, zo goed zijn ze bij Nvidia ook niet (zei de ATi fan :P )

oudere drivers werken dus ook niet?? heb je in de tussentijd iets anders gedaan ofzo? omdat je zegt dat het vroeger wel werkte...

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

Ff heropening van dit topic,

Ik heb hetzelfde probleem, niet zozeer van de laptop, maar in mn desktop heb ik een GeForce 4 Ti 4200, en ik kan in die codec ook geen gezichten zien. (Codec is soort telefoon met beeld in het spel) Het is knap irritant als je het niet kan zien,
Met mijn GeForce 2 Had ik het probleem echter niet.

Oh ja, Patch 2 (ATI) Heb ik ook geinstallleerd, maar werkt niet...

Heeft iemand ervaringen met dit probleem bij dit ow zo sexy spel :+

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

• orca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-08-2025

orca

Zwem goed, Broeder.....

Ik heb hetzelfde probleem:

een pc met een club 3d radeon 7000 wil totaal geen beeld geven

en de andere met een matrox G550 ook al niet..

ik heb een patch gevonden voor nieuwere radeons maar ook dat mocht niet helpen. ook op de website van de maker staat er geen info over dit probleem.

iemand met een handige tip????

Ask not what your computer can do for you ! Ask what you can do for your computer ! ! !

Pagina: 1