Nieuwe monitor

Pagina: 1
Acties:

• Macaco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-03-2022
Ik wil een andere monitor aanschaffen ,en nou is mij oog gevallen op een (21 inch) EIZO.Maar er is een F serie en een T serie onder de crt monitors.Nou weet ik eigenlijk niet wat de beste serie is de T of de F.Op de site van EIZO .com staat bijv de F980 en de T962.Welke is nou beter?
En ik moet ook nog een passende Graffische kaart erbij hebben is zo'n Geforce2 Ultra een leuke optie met een EIZO monitor?

Verwijderd

Wat denk je zelf :)? Natuurlijk is zo'n geforce 2 ultra een leuke optie. Nog leuker is de geforce3, maar dan moet je nog ff wachten... Ook een reply waar je niks aan hebt he? Ja, sorry :)

• aatos
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-08 07:38
de f serie is beter (heb zelf een t). de f is gewoon iets nieuwer.

ga je er trouwens een nieuw kopen? geld teveel? :P

• Macaco
Dat wist ik zeker niet dat er alweer een Geforce3 aan zit te komen dus zinloos is de replay niet.

Ik ben zeker van plan om een nieuwe te kopen en kon bij Space promotion een nieuwe kopen van rond de 3000 gulden de F930.Maar dan kijk ik op de site van EIZO ja dan zie ik ineens dat er hogere serie nummers staan dus nieuwere toestellen.Dan wil ik toch graag een nieuw model.En ja ze kosten een berg maar ik geloof dat je dan ook wat hebt voor een lange periode.Misschien kan ik er via mijn werk wel een los krijgen maar dat is nog niet zeker.Reviews over EIZO zijn ver te zoeken op GOT geeneen.Dat zal met de prijs te maken hebben of er valt niks goeds of slechts over te vertellen :)

• Macaco
Zo heb weer even mijn topic uit het slop gehaald.En wil nog even het volgende vragen.

De EIZO F980 heeft die nou een platte beeld buis? Ze praten op de site bij dit type monitor over Hoog Contrast Schaduw Masker
http://www.eizo.nl/nl/nieuws.html.
En bij een ander type de Eizo T961 zeggen weer hij heeft een Fully Flat Tension Masker

• EelcoB
  • Laatst online: 27-08 09:14
Koop je zo'n monitor zet je er zo'n videokaart naast, zonde, kan je die centen beter in je zak houden en er iets anders voor nemen.

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-08 12:17
Zo'n scherm zou ik aan een kwaliteitsvideokaart hangen, bijvoorbeeld Matrox.

Houdoe

Verwijderd

Mwjah ben zelf ook een groot matrox aanhanger maar als Newbie veel gamed is het niet echt een aanrader.

Ati radeon is dan beter dacht ik?

• Macaco
Oke maar ik wil toch een EIZO dat staat vast.
En er moet iedergeval lekker mee gegamed kunnen worden.Dan leek mij het verstandig om een goede grafische kaart te gaan gebruiken,Geforce Ultra bijvoorbeeld.

Maar nou weet ik nog niet of die EIZO F980 een platte buis heeft.

En btw waar is deze monitor EIZO F980 verkrijgbaar in de price-watch staat ie niet.
Pagina: 1