Toon posts:

Een koe zonder internet hele dag laten grazen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een laptop die ik op mijn werk gebruik. Nu wil ik daar een koe opzetten zodat die de hele dag lekker bezig is. Hoe moet ik instellen dat ik voor een volledige dag, zeg een uurtje of 9 genoeg blokjes hebt.
Ik heb trouwens een PII 366. Alvast bedankt.

Groeten,
Marco

MOOOOOOOH :)

• MOL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-11-2021

MOL

Eet je wel goed?

Dit is eerder gevraagt. Zie: http://gathering.tweakers.net/Forum3/HTML/001593.html

Als je een 366MHz processor hebt, zou ik die fetch instelling, instellen 350 workunits.

• Elect
  • Niet online
pak er dan gelijk 2000 ... hoef je je nooit zorgen te maken als je het eens vergeet !

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

• MOL
  • Laatst online: 26-11-2021

MOL

Eet je wel goed?

Dat kan natuurlijk. Je kunt ook het programma BufferCalc installeren. Het vraagt om het aantal KKeys dat je processor doet en de tijd dat de koe zal lopen, en geeft vervolgens het aantal WU's weer.

Het URL van dit programma kun je wel vinden op http://www.distributed.net Ergens tussen de Add-ons.

Het is niet supergoed geschreven, maar werkt wel.

Verwijderd

Celeron 366 dus ;)

• MrCyber
  • Laatst online: 24-05-2018
Ik zou geen koei draaien op een laptop als ik jou was. Tenzij je wilt dat hij zeer regelmatig kapot gaat door oververhitting. Laptops zijn er nl niet op gebouwd om continue 100% CPU belasting te kunnen verdragen. Ik heb mijne ooit 2,5 uur een koe kunnen laten draaien voordat de CPU zo warm werd dat er onderdelen van de videokaart begonnen af te smelten. Ok het hielp dat het die dag 30+ graden was, maar goed.

Mijn advies dus als je wat langer van je laptop wil blijven gebruik maken is om er geen koe op te zetten.

Ik weet het het is jammer van de koe, maar het is het risico niet waard denk ik !

• Killemall
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 24-05 21:08

Killemall

Can you say Moooh !!??

Ik heb zelf ook een aantal notebooks draaien op m'n werk, waaronder een Compaq p90 en enkele Dell Lattitudes. Alleen de Compaq wordt erg warm, maar draait nu al 3 maanden 100 %. Ze staan welliswaar in een air-condititionele(?!) ruimte, maar van warmte problemen heb ik nog geen last gehad. Echter, als het m'n eigen hardware zou zijn zou ik niet op een notebook draaien: kapot = kapot, tenzij je nog garantie hebt.

Verwijderd

Topicstarter
Ok mensen allemaal bedankt.

MrCyber:
Dat koelprobleem valt wel mee hoor, zit een goede ventilator in.

Eating Elpie:
Pentium 2 366!
Pagina: 1