Ik ga morgen een 2ehands Epox 8RDA+ mobo kopen, moet ik nog op speciale dingen letten?
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2003 00:22 ]
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2003 00:22 ]
Verwijderd
Verwijderd
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
blup
Verwijderd
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2003 00:35 . Reden: -l ]
Je moet er ook op letten dat er een AGP slot op zit, en geen paars/bruin geschilderd pci slot.eendje schreef op 10 juni 2003 @ 00:35:
ik zou er vooral op letten dat ie rechthoekig is en niet rond, want rond past niet in je pc
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Verwijderd
In principe is dit niet zo erg als de socket er gewoon los bij zit. Maar vraag dan wel om tape.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2003 01:18 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Mentalist op 10-06-2003 01:14 ]
Verstuurd vanaf mijn Computer®
[ Voor 4% gewijzigd door dion_b op 10-06-2003 01:46 ]
Oslik blyat! Oslik!
[ Voor 9% gewijzigd door FragFrog op 10-06-2003 01:36 ]
En wel omdat het niet in de PMG-/OM-FAQ staat (hint, hintNaja, en verder gewoon gezond verstand gebruiken, maar een gewaarschuwd mens telt voor twee, en ik weet zeker dat de helft van de mensen die onzinnige 'gebruik je verstand man' replies deden vooral de hardwarematige tips die ik geef niet geweten hadden
Eh...wordt er niets gevraagd aan de heren Abbadon en BalusC?Ik en dion_b zijn er nog niet over uit wat we doen met dit topic (dion_b vind het een leuk topic) dus hij blijft iig voorlopig open. Maak er aub geen puinzooi van, als je reageert, doe dat dan wel serieus en
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
Probleem met dat soort afspraken is dat ze niet af te dwingen zijn...xzoticate schreef op 10 juni 2003 @ 01:36:
Zou het mobo vooral werkend willen zien en als dat niet mogelijk mocht zijn dan zou ik afspreken dat, indien hij het toch niet blijkt te doen, dat je je geld terugkrijgt!!
Oslik blyat! Oslik!
Niet als ze in hun nest liggenFerdo schreef op 10 juni 2003 @ 01:40:
[...]
En wel omdat het niet in de PMG-/OM-FAQ staat (hint, hint)
[...]
Eh...wordt er niets gevraagd aan de heren Abbadon en BalusC?
Helaas, eens een buitenlander, altijd een buitenlander. Ikke gewoon niet beter weten, snappieDoor FragFrog - 10-06-2003 01:31
Ik ben sloom... of dion_b is snel... als'ie nu ook nog eens niet deze topic maar dit topic schreef...
Oslik blyat! Oslik!
Verwijderd
Uhm...bellen?? ('t is pas 2 uur)
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2003 01:54 ]
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
Goh, bijna bikkeltijd!!
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2003 02:20 ]
Afdwingen kan theoretisch gezien wel maar zal je waarschijnlijk nog meer geld kosten. Maar inderdaad zal er waarschijnlijk niet van komen. Maar als hij/zij hem niet werkend wil laten zien kun je natuurlijk zowiezo besluiten om het niet te doen.dion_b schreef op 10 June 2003 @ 01:40:
[...]
Probleem met dat soort afspraken is dat ze niet af te dwingen zijn...
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Als het een standaard I/O Shield is dan boeit het niet zo veel of die erbij zit of niet, er zit er toch altijd wel 1 in je kastVerwijderd schreef op 10 juni 2003 @ 02:20:
ok dan een tip:
vraag naar bijpassende I/O shield!
ik kan het wel