1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
Oh en ik heb echt GEEN verstand van telefoons dus helaas
en voor wie hier nog kijkt: snap je nu waarom meer fora niet beter is?!
GEEN extra autoforum en toestanden dus!!
"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
En de 3310 is niet te vergelijken met de 6210 en 7110.
noujah.. als we dan toch blijven gaan:Op zaterdag 25 november 2000 22:00 schreef drZymo het volgende:
3310 is nieuwer !!
Als die 3310 nu eens alles kon wat die 6210 kon was de keuze makkelijk.
* witchdoc zit ook met dit dillema.
3310 of 6210.. grmbl.. wil ik wap? Of wil ik dat uiterst handige formaatje van de 3310?
NOKIA.. GEEF ONS GVD ZOVEEL GOEIE TOESTELLEN NIET!!
Ik vind btw de 6210 mooier en heeft tevens goeie functies.
* drZymo is nog steeds blij met zijn 5110, werkt prima!
"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
kan eigenlijk geen negatief punt vinden voor deze gsm.
ik heb een telfort abbo maar wat is Qspace ?
ik wap wel via telfort
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
dat vind ik eerder een voordeel die dingen zijn tegenwordig zo klein geworden daar moet je wel voicedialing op hebbencosmo: negatief punt is dat ie niet zo goed in je broekzak past als de 3310
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
Verwijderd
Ik heb nu een 6110 en geen verkeerd woord erover. En zo'n ding maakt wat mee bij mij: al een keer of 20 gevallen, een keer op gaan zitten en één keer een rugzak met boeken (à 20kg) opgeslingerd. En hij doet het nog steeds.
die 6210 is lekker handig als ik je hem de hele dag in je broekzak hebt zitten..
owja. en ook de 6210 is idiot-proof ( had hem gister onder een stukkie hardlopen uit mijn vingers laten glippen, na een paar x stuiteren kwam ie op straat tot stilstand zonder noemenswaardige beschadigingen en volledig functionerend !)
Have a wheelie good weekend!
Heb zelf een 8850>:)
Das pas mooi>:)>:)<:)<:)
Verwijderd
hebt ik woensdags gehaald perfect foontje..
zat ook tussen 6210 8210 en 8850
maar 6210 is wel koel maar je betaald meeste voor dat kut modem wat er in hangt,
8850 was wel koel maar weer dat pokke modem.
En die blauwe lampjes laatik ook wel in me 8210 zetten is net zo koel, en de uitvinding van de eeuw X-press on covers..
roelen echt man
Pooh? wat bedoel juist hierom geen autofora?
Verwijderd
Ik ben helemaal verslaafd aan die phone. Hij is superplat en heeft alles wat een goede business GSM moet hebben.
En idd, de 3310 is een leuk toestelletjes, maar mist toch wel erg veel functionaliteiten, waaronder de telefoonnummers opslaan in het telefoongeheugen. Iets dat de 6210 wel kan. De 7110 zou ik niet nemen, omdat ie toch al vrij oud is en bepaald geen fijn broekzakformaat heeft.
Het is dus 6210 wat de klok slaat hier!!
En antwoord op de vraag wat is Qspace citeer ik het blaadje van Phonehouse: " Q is het nieuwe prepaid merk met een compleet nieuw gezicht. Kijk op Qspace.nl
Je kan hier uit 3 telefoons kiezen de 3210, m35 of de 6210, de prijzen respectievelijk 269, 349, 699 piek
1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
:r:r:rWhat's Q? Q is meer dan bellen alleen. Being up to date, nieuwsgierig en vindingrijk; de kernwoorden voor de ware buttonfreak. De interactieve Qspace site is dan ook een eye-opener. Hier vind je veel informatie over toestellen, services, handige tips en exclusieve ingangen voor Q members. Verder is Q wat je er zelf van maakt. Keep pushing the buttons and find out.
Maar op zich is het niet duur daar (maarja, Telfort.. dus wat wil je).
Verwijderd
[typo]
Verwijderd
Ik heb btw pairs 2 op het hoogste niveau uitgespeeld.
Supertelefoon! Enige nadeel vind ik het woordenboek (T9) bij het sms intoetsen, dat is veel relaxter op de 3210. Om een komma of zo te plaatsen moet je eerst 13 keer op de 1 drukken, dat zuigt.
Maar verder superkoel! En dat wap, eerst dacht ik ook dat je er niks aan had, maar ik vind het nu wel handig! Vooral de pricewatch op t.net, hehe!
Vriend van me had voor F275,- een 128mb reepje gekocht, hehe, liet ik hem de prijs zien op mijn telefoontje (F165,-)>:)
Verwijderd
eh wat d8 je er van om gewoon het sterretje lang ingedrukt te houden?Om een komma of zo te plaatsen moet je eerst 13 keer op de 1 drukken, dat zuigt.
ook veel handzamer dan de 7110
Denk ook eens aan de 8210
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Verwijderd
en who needs x-press on covers de 7110 verandert van kleur bij verschillende lichtinvallen
geloof alleen wel dat een uit de 62 serie een snelle modem had die 710 is maar 14k4
off/
geen tijd voor edit, haast haast haast
off/
Verwijderd
Verwijderd