Toon posts:

Pinnacle PCTV Pro RC

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn MediaPC is bijna klaar; en ik zat er aan te denken om een Ati Remote wonder te kopen; maar toen viel mijn blik op de afstandsbediening van mijn Pinnacle PCTV Pro... De knoppen van dat dinkje werken normaal alleen in pinnacle software.

Nu mijn vraag:

Is er al iemand geweest die software heeft geschreven waarmee dat ding de muis kan gaan vervangen/ toetsenbord functies overnemen (knoppen binden en de pijltjestoetsen dr op als een soort van muisfunctie)?

Ik heb de GoT search al gebruikt; en ik heb gezocht op google; maar geen resultaat. Misschien gebruik ik de verkeerde termen; ik ben daar niet zo handig in.

Het gaat om deze remote:
Afbeeldingslocatie: http://www.hardwareportal.ru/Multimedia/Pctv/Remote.jpg

De afstandsbediening werkt met Infrarood; door middel van een ontvanger die op de seriële (RS232) poort wordt aan gesloten. Het moederbord wat ik gebruik, heeft daarnaast ook pinnen (en een device onder device manager) voor een IRDA poortje. Daar kan eventueel ook een IR poortje aan gemaakt worden.

Bij voorbaat dank,

• The_wave
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-02 10:11
Kijk hier eens: http://www.mediatexx.com/
Dacht dat die muisbesturing had.

Verwijderd

Topicstarter
EUR 17.95
USD 20.00

Het werkt, maar slechts 30 dagen. Daarna dokken (zie bonenstaand). Daarnaast gaat het niet helemaal lekker...

Heeft iemand iets meer opensourcerigers? Anders ga ik maar eens kijken naar zo'n ATI Remote Wonder in de buurt.

• Dr. Boktor
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-07 01:34
Doet winlirc niet wat jij wilt?

Verwijderd

Topicstarter
wtf is Winlirc?

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-01 23:32

Nvidiot

notepad!

www.girder.nl <- Ik gebruik dit programma al tijden voor mijn pctv remote, werkt perfect (Alleen is het wat lastig om het onder de knie te krijgen)

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Pagina: 1