Als ik zoek op problemen met Virtual Machine vind ik alleen problemen w.b. downloaden en zo, dus vadaar een nieuwe topic...
Mijn vader heeft een nieuwe laptop, kei mooi, een Acer Aspire 1700 met een 17" monitor
Er staat XP op, inclusief SP1, dus hij zou de Microsoft Virtual Machine moeten hebben. Het is een spliksplinternieuwe laptop en we hebben er nog niets opgezet naast de standaard software die er al op stond.... Dus het kan ook niet aan incompatibiliteit liggen (aangenomen dat ie goed geìnstalleerd was voor wij em kochten...)
Nou ben ik dus helemaal niet bekend met XP, dus ik hoop dat ik het goeduitleg, maar als je naar instellingen>software>aangepast gaat, staan daar een aantal dingen. Helemal onderaan staat:
Kies een virtuele standaardmachine voor Java:
(o) Mijn huidige virtuele machine voor Java gebruiken
(o) Microsoft Virtual Machine [ ] Dit programma toegankelijk maken
(o) = radio button
[ ] = zo'n vink hokje
Als we de onderste keuze nemen blijft die instelling niet staan (oftewel, als ik terug ga naar dat scherm, staat ie wee op de bovenste), en werkt het alsnog niet op bepaalde sites, waar Vm nodig is...
Daarnaast kun je "toegankelijk maken" niet meer aanvinken als de onderste optie geselecteerd is....
Mijn vraag: waar kan dit aan liggen en hoe los ik dit op?
Mijn specs (ik weet niet of die nodig zijn):
Acer Aspire 1700
Intel P4 2.66 GHz
512MB DDR-SDRAM
Alvast bedankt!
Mijn vader heeft een nieuwe laptop, kei mooi, een Acer Aspire 1700 met een 17" monitor
Er staat XP op, inclusief SP1, dus hij zou de Microsoft Virtual Machine moeten hebben. Het is een spliksplinternieuwe laptop en we hebben er nog niets opgezet naast de standaard software die er al op stond.... Dus het kan ook niet aan incompatibiliteit liggen (aangenomen dat ie goed geìnstalleerd was voor wij em kochten...)
Nou ben ik dus helemaal niet bekend met XP, dus ik hoop dat ik het goeduitleg, maar als je naar instellingen>software>aangepast gaat, staan daar een aantal dingen. Helemal onderaan staat:
Kies een virtuele standaardmachine voor Java:
(o) Mijn huidige virtuele machine voor Java gebruiken
(o) Microsoft Virtual Machine [ ] Dit programma toegankelijk maken
(o) = radio button
[ ] = zo'n vink hokje
Als we de onderste keuze nemen blijft die instelling niet staan (oftewel, als ik terug ga naar dat scherm, staat ie wee op de bovenste), en werkt het alsnog niet op bepaalde sites, waar Vm nodig is...
Daarnaast kun je "toegankelijk maken" niet meer aanvinken als de onderste optie geselecteerd is....
Mijn vraag: waar kan dit aan liggen en hoe los ik dit op?
Mijn specs (ik weet niet of die nodig zijn):
Acer Aspire 1700
Intel P4 2.66 GHz
512MB DDR-SDRAM
Alvast bedankt!
Verwelkom wat je niet kunt vermijden.