Toon posts:

Moeten we onze krachten niet verdelen?

Pagina: 1
Acties:
  • 124 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nog niet zo lang bezig met rc5-64 en ik weet dat het met de DPC het aardig goed gaat in de stats.
Nu zie ik ook de OGR25 stats en daar bakt DPC er niets van :?. Zouden we niet een beetje onze krachten moeten verdelen? Dat ook wat meer mensen met OGR25 bezig gaan. Dan zouden we daar ook nog kunnen winnen. Ik heb er niet zoveel verstand maar zouden we dit niet moeten doen?

BTW wat is OGR25 eigenlijk?

Verwijderd

Eerst nr1 met rc5 zijn!![een must]
En dan kijken we wel weer eens verder;)

Verwijderd

RC5 moet ons doel blijven... anders krijg je een compleet verdeelde groep die precies niets voorstelt

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:11
<font size = 5> Neen
<font size = 3>

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

Verwijderd

Nu zie ik ook de OGR25 stats en daar bakt DPC er niets van
bakt niks van? we staan verdomme 12 overal. 12e van alle groepen in de gehele wereld. en dat met slechts 40-60 active OGR mensen. Nee dank u, uw hulp is bij RC5 gewenst.

Verwijderd

ach.. je moet gewoon doen wat je zelf leuk vind.. wat anderen ook zeggen.. (als je het maar voor de DPC doet :) )

Verwijderd

Topicstarter
sorry hoor stappel maar dat wist ik niet. Maar goed 10e overal is toch niet nummer 3 maar altijd overtuigend nummer 1 in de dagelijkse stats, zoals we bij RC-64 staan toch?

• Sequence
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

als we overtuigend op #1 willen staan bij OGR dan verliezen we onze overtuigende #1 spot bij RC5, en dat wil je niet! eerst #1 overall bij rc5 en dan door naar ogr!

en tuurlijk gaat het nu goed in rc5 en mag je zo nu en dan best een nieuw pc'tje op ogr gooien.. maar dat mag niet ten koste gaan van rc5

• harrie_1
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:21

harrie_1

Dreanor Horde NL

laten we eerst ervoor zorgen dat we bij rc5 op #1 komen, en daarna kijken wat we moeten doen om ook bij ogr op #1 te komen!

Merkez

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op zaterdag 25 november 2000 21:19 schreef matthijs1985 het volgende:
Ik ben nog niet zo lang bezig met rc5-64 en ik weet dat het met de DPC het aardig goed gaat in de stats.
Nu zie ik ook de OGR25 stats en daar bakt DPC er niets van :?. Zouden we niet een beetje onze krachten moeten verdelen? Dat ook wat meer mensen met OGR25 bezig gaan. Dan zouden we daar ook nog kunnen winnen. Ik heb er niet zoveel verstand maar zouden we dit niet moeten doen?

BTW wat is OGR25 eigenlijk?
Idd, er moetem méér mensen aan OGR gaan meedoen !!!

Virussen? Scan ze hier!

• PcDealer
  • Laatst online: 28-04 11:46

PcDealer

HP ftw \o/

Heb weer een extra PC-tje op OGR-25 gezet.

FF kijken... nu is 8% OGR = 16 PC's :7

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

Met RC5 zijn we al 3 jaar bezig.
Het OGR-team van DPC is net nieuw!
Kijk jij nog maar es hoe zij het doen over 3 jaar! :7

• killercow
  • Laatst online: 11:59

killercow

eth0

ik zet wel weer ff een pc extra aan en die mag dan ogr doen oke?

en jij mathijs blijft maar mooi rc5 doen of kun je de pc van je zusje niet assimileren?

:)

openkat.nl al gezien?

Pagina: 1