• bavara
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-02 00:29
Ik heb enige tijd geleden al een forum geopend betreffende m'n 8250 die het na een foutje met opladen niet meer doet... Wat er precies is weet ik niet, maar het ligt iig niet aan de batterij.

Nu heb ik contact opgenomen met twee erkende nokia-reparateurs, en daar heb ik voldoende info van ontvangen. Nadeel voor mij is echter dat ze echt heel ver hier vandaan zijn. In Utrecht e.o. is niet één zo'n shop te vinden (volgens de Nokia-site dan... wellicht weet iemand beter?).

Nu mijn probleem.. Als ik m'n telefoon ga afleveren ben ik er veel tijd mee kwijt. Maarrrr als ik 'm moet opsturen, kost het volgens mij veel, en heb ik 't risico dat hij beschadigt tijdens de reis...

Nu kan ik 't aangetekend versturen, maar dit kost toch meer dan 10 euro? En is het een te groot risico om de foon zo op te sturen? Heeft er iemand ervaring mee?

Bedankt!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:56

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Euh.. voor zover ik weet kost aangetekend versturen (tot 5KG) iets van € 7,80 (moest regelmatig pakjes op postkantoor droppen voor de zaak)....
Verder hebben we er nog nooit problemen mee gehad om zo iets te versturen (en er zijn wel wat duurdere spullen dan een 8250 verstuurd zo...)
Je bent wel zelf verantwoordelijk voor het inpakken van je telefoon. Als je dit dus goed doet, heb je al vrij weinig kans op beschadiging omdat ze van de reparatiekant ook geen claim willen hebben vanwege beschadiging tijdens vervoer terug...

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!