prob met imageready

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• MaiorDomus
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-08 08:01
Ik zit met een probleem zie deze site : http://home.hccnet.nl/robkh/site/geen%20id.html

ik zou graag willen dat als ik op een link druk bijv. >over mijzelf< dat er tekst in het oranje vlak komt maar hoe krijg ik dit voor mekaar??? Ik kan nergens vinden hoe ik dit moet doen en ik kan het ook niet vinden op het Inet.. (gaat ook moeilijk als je niet weet waarnaar je zoeken moet... :z )

Alvast bedankt

[edit] en nog wat als ik op bijv forum druk hoe krijg ik dat dan "onder" dat bovenste stuk??? :?

[ Voor 13% gewijzigd door MaiorDomus op 09-06-2003 21:20 ]

Verwijderd

ehh, dat heeft niks met imageready te maken lijkt mij zo..
gewoon n pagina overmezelf.html aanmaken met dat plaatje en dan die tekst die je wil erin proppen...

of n iframe trekken waar dat oeranje ding is...

• MaiorDomus
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-08 08:01
Verwijderd schreef op 09 juni 2003 @ 22:33:
ehh, dat heeft niks met imageready te maken lijkt mij zo..
gewoon n pagina overmezelf.html aanmaken met dat plaatje en dan die tekst die je wil erin proppen...

of n iframe trekken waar dat oeranje ding is...
maar hoe doe ik dat dan met het forum?? (phpbb2...)
:?

hier had ik eigenlijk ook al aan gedacht maar dan laad die dus elke keer dat bovenste gedeelte opnieuw?? toch?? kan dat dan nog anders? :Y)

• rewind.
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:08
dit doe je door in dar oranje een slice te maken met de slice tool en dan bij slice options instellen als No image . nu kun je de pagina openen in een html editor en er een iframe in maken.

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:08
Kan op meerdere manieren.. iframe, div, frames.. Het is aan jou te bepalen welke :)

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Dit topic is gesloten.