USB verbinding draadloos maken

Pagina: 1
Acties:
  • 699 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45535

Topicstarter
Is het mogelijk om een soort draadloze 'tunnel' te maken, via bijv. bluetooth, en daar usb signalen overheen te sturen, zodat je elk willekeurig usb apparaat draadloos kan maken? Ik wil namelijk een stationair apparaat laten communiceren met een laptop die over een ruimte van elke tientallen meters vrij moet kunnen bewegen.

Ik denk zelf dat het best mogelijk is, alleen ik heb er op google niks over kunnen vinden :(

Alvast bedankt.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 45535 op 09-06-2003 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Misschien kan je beter zoeken naar een apparaat met BT interface, je kan voor weinig al een usb-BT transceiver kopen.

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81996

Aan een USB-BT heb je toch niets ?

Als je een printer draadloos wilt hebben kun je niet even een BT adaptertje gebruiken, daar zijn namelijk drivers voor nodig. Er zijn inderdaad apparaatjes die USB-DRAADLOOS-DRAADLOOS-USB doen, ze zijn alleen erg $$$$.

Leg dus even uit wat voor apparaat dat "stationair" ding is... draaid er een OS op? BSD, Linux, Windows, HP-UX ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DustMan4u
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-06 17:08
offtopic:
sorry voor de kick

Ik ben op zoek naar zo'n usb-draadloos-usb geval, het lieft over bluetooth, maar kan er niks over vinden.

Misschien een linkje ofzo naar degene die jij bedoelt? (ook al is die dan veel $$$ volgens jou, dit zou niet het grootste probleem moeten zijn)

Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire