[XFX GFti4200] DVI defect?

Pagina: 1
Acties:

• Tobiaz
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-01-2023

Tobiaz

Ondertitel

Topicstarter
Ik zat vandaag lekker met m'n 2 monitoren aan websites te maken, illustrator rechts en photoshop links, naja maakt ook niet uit, maar opeens gaat de rechter monitor uit! Ik denk *krek!* het is een Daewoo 15"(gratis gehad een xtje) en die heeft een soort van standby functie denk ik, want het lampje knipperde oranje/groen een tijdje en toen weer op de normale standby functie. NOu ik rebooten, hij ging weer aan. Ik blij, 20 seconden ofzo, want daarna ging het weer fout.

Nu wil hij helemaal niet meer aan. ALs ik die daewoo monitor op mn normale VGA aansluiting gooi, gaat ie prima aan, en als ik m'n linkse monitor(Philips) op de DVI aansluit dan gaat ie ook niet meer aan.

Specs:
PIII 700@818Mhz
256MB Sdram
Phillips 107s + Deawoo dinges...
XFX Gf4 Ti4200 128Mb.

Owja, ik heb een rommel hdd'tje aan mn pc geknupt, en die hing zo half in de lucht half in de kast zeg maar, alla ik heb geen zin om em in de sleefjes te doen...

Mn primary hdd zei VOORDAT die dvi stuk/niet meer deed TAK als of je je pc uitsschakeld. Het systeem draaide gewoon verder dus ik d8 er niet meteen aan dat het hier mee te maken zou kunnen hebben,

Maar ik denk dat die dvi stuk is, maar ik hoop dat misschien iemand iets anders weet en dat ie dus niet stuk is eigenlijk ( wanhoop modus...)

:(

Onder een steen geleefd dan maar ;-)

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Veel hoop kan ik je niet geven eigenlijk, maar probeer de kaart eens in een andere pc. De kans dat het probleem daar hetzelfde is is erg groot, maar je weet maar nooit. Als probleem daar hetzelfde is zou je eventueel nog een nieuwe BIOS van de kaart kunnen proberen, maar als je er nog garantie op hebt zou ik eerst daarvoor gaan :)

• Tobiaz
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-01-2023

Tobiaz

Ondertitel

Topicstarter
hmm ja dat kan ik nog proberen ja

het bedrijf waar ik die kaart gekocht heb is een beetje failliet... ik hoooop dat et goed gaat komen :(

Onder een steen geleefd dan maar ;-)

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Anders kan contact opnemen met importeur/fabrikant.