Toon posts:

MSI K7T

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb vandaag dit MB in Utrecht gekocht.
Het enige probleem is dat de plaatsing van de Duron volgens de manual niet logisch is.
Als ik de processor zou plaatsen zoals in de manual aangegeven ben ik bang dat ik twee pinnetjes kraak.
Wie kent dit probleem en hoe plaats ik deze Duron processor nou.
VEJ:(

Verwijderd

Zitten er geen hoekjes of pijltjes aan?

Greetz

---------------------------------------------

Celeron 2 667@950 - 1.85 V - 192 MB RAM - TNT2 32 MB

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
je moet ook nooit in een manual kijken al helemaal niet met een jumperless bord.
bij een athlon of duron zijn er twee hoeken waarvan een paar pinnetjes ontbreken, dat is in socket A ook zo en zo moet ie er dus in.
hij moet er soepel in vallen en anders moet je ff kijken of ie dus wel goed om zit en of er geen pinnetjes verbogen zijn en... of je de socket wel open hebt staan!

• Cyclops10
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik zat eerst ook even te kijken, maar hij past maar op 1 manier in het moederbord, je hebt namelijk 2 schuine hoeken.
zoals in het boekje staat met die witte punt klopt dus niet helemaal
hendel gaat wel erg moeilijk naar beneden maar ik drukte hem gewoon voorzichtig door (hendel dus) en dan voel je vanzelf wel dat het goed zit
de proc viel er ineen keer goed in

Weet jij hoe het zit met de temp sersor op dit mobo? of gaat dat vanzelf wel goed?

Verwijderd

Topicstarter
Ja er zitten hoekjes aan de Duron.
En er missen op de socket op twee hoeken een pin.
Volgens mij moet nu het hoekje van de Duron samenvallen met een van de missende pinnetjes.
Maar volgens de manual moet die precies andersom. Gevolg een waarschijnlijk gekraakte Duron.
VEJ :(

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 25 november 2000 21:03 schreef Cyclops10 het volgende:
Ik zat eerst ook even te kijken, maar hij past maar op 1 manier in het moederbord, je hebt namelijk 2 schuine hoeken.
zoals in het boekje staat met die witte punt klopt dus niet helemaal
hendel gaat wel erg moeilijk naar beneden maar ik drukte hem gewoon voorzichtig door (hendel dus) en dan voel je vanzelf wel dat het goed zit
de proc viel er ineen keer goed in

Weet jij hoe het zit met de temp sersor op dit mobo? of gaat dat vanzelf wel goed?
Bedank voor de reactie.
En nee ik weet nog niet hoe dat met de sensor zit.
Ik zie wel wat hij doet als hij eenmaal geplaatst is en geboot.
VEJ
Pagina: 1