open-source variant voor 1st page 2000 gezocht

Pagina: 1
Acties:

• kvaruni
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-08 07:32
Ik zoek dus een programma dat dezelfde dingen kan als 1st page 2000 (dus reguliere expressies, tabbed openen, verschillende kleurenparsers... en natuurlijk 100% text-based, mag met paar extra knopjes zijn (liefst aanpasbaar) zoals in 1st page 2000)

Maar wat nu wel belangrijk is, is dat het programma open-source is EN dat het op zowel linux als Windows te gebruiken is. (Aan het porten naar Linux, daarom dat dit virj belangrijk is :))

Alvast bedankt voor elke raad!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
ik weet niet of je hier al gekeken hebt, maar het opensource-mekka is hier: http://sourceforge.net/
misschien dat daar wat opstaat :)

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:28

alienfruit

the alien you never expected

1st Page 2000 hebben we geschreven onder Delphi zonder er van uit te gaan dat we het voor linux zouden maken. Dus het zou moeilijk zijn om dit programma zo 1-2-3 om te zetten naar linux platform wat niet eens intressant is gezien de vraag naar html editors momenteel bijzonder klein.

• kvaruni
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-08 07:32
sourceforge al ten volle doorzocht :) heb daar zelf een aantal van mijn eigen project lopen :)

aha, alienfruit, een van de programmeurs van 1st page 2000? Kan jij mij dan zeggen hoe het precies zit met de 3de versie??? Wacht hier nu toch al héél lang op. (beta's beschikbaar??)

Verwijderd

Kan je Kylix dan niet gebruiken voor de Linux versie?

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:28

alienfruit

the alien you never expected

In principe zou je Kylix wel kunnen gebruiken maar veel van de componenten zijn niet beschikbaar als CLX versie. Verder is er overigens nog maar een kleine kans dat versie 3 uitkomt...
Pagina: 1