Marantz SR4300 RC functies werken niet

Pagina: 1
Acties:
  • 178 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• ViolatoR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-06 14:10
Hallo,

heb eergisteren een marantz sr4300 gekocht, en na tijdje viel me op dat bepaalde functies als bijv. Menu, Power, 0 t/m 9 etc. reageren niet. Vanmiddag reageerde ze wel even, maar nu weer niet :s

Kan het zijn dat ik iets uit moet zetten ofzo voordat hij wel wil reageren? Zie hier verder niets over in de handleiding ook.

fotoblog

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Dan zou ik de RC (ik neem aan dat je de afstandsbediening bedoeld) even mee terugnemen naar de dealer en ze die laten testen (kan zijn dat de batterijen leeg zijn ofzo, maar je mag wel verwachten dat je volle batterijen bij een nieuw apparaat krijgt).

• ViolatoR
Ja maar heel vreemd, hij deed het vanmiddag even, andere opties zoals volume e.d. doen het ook prima. Maar die andere reageren op m'n dvd speler. Ik had de DVD speler even uit de buurt gehaald, maar probleem deed zich nog steeds voor, ik zette daarna de dvd speler terug en toen werkte het :S

DVD Speler is trouwens een Philips Matchline DVD930

---

edit:

Probleem bleek te zijn dat je op het amp knopje moet drukken oid :S beetje vaag, kwam er bij toeval achter, kan er verder nix over in de manual vinden of online faqs ;s

[ Voor 23% gewijzigd door ViolatoR op 09-06-2003 20:17 ]

fotoblog

• Doogie
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
heb hetzelfde gelazer gehad :D

Als je je amp bedient, moet je hem idd ook op AMP zetten :)

• ViolatoR
Doogie schreef op 09 juni 2003 @ 20:21:
heb hetzelfde gelazer gehad :D

Als je je amp bedient, moet je hem idd ook op AMP zetten :)
hehe, ja ik snap niet waarom dat niet duidelijk word aangegeven oid, verder prachtig apparaat voor het geld :D

fotoblog

• Tonton
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-08 13:03
ja ik kwam er ook na wat gepuzzel achter :P

nog wat vreemds: als ik een andere source wil kiezen moet ik dubbeldrukken :?
(dit betekent niet overmatig naar de wc gaan)

enne ik moet sowieso elke keer mijn verrekijker erbij pakken om te zien wat de huidige source is :o

[ Voor 10% gewijzigd door Tonton op 23-07-2003 23:13 ]

PC: LianLi O11D evo, Corsair HX1500i, Asus ROG Z790-A, i7-14700KF, 48GB DDR5 Corsair PC7400, MSI RTX5090 Suprim Liquid, Samsung 990pro 1+2TB, LG 42OLEDC4 *** HCS: LG 83OLEDG2, Marantz Cinema 40, B&W (702S2 HTM71S2 705S2 DB4S), Project X2B-at33ptg2, DS3B

• Danster
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
De RC van de denon 3802 heeft dit ook. Beetje irri dus ben blij dat ik nu een pronto heb. Ben je van dat gezeur af :)

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:33

Pelle

🚴‍♂️

ViolatoR schreef op 09 June 2003 @ 20:48:
hehe, ja ik snap niet waarom dat niet duidelijk word aangegeven oid, verder prachtig apparaat voor het geld :D
Het staat dus echt gewoon in de handleiding hoor, en duidelijk ook.

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:33

Pelle

🚴‍♂️

Tonton schreef op 23 July 2003 @ 23:12:
nog wat vreemds: als ik een andere source wil kiezen moet ik dubbeldrukken :?
(dit betekent niet overmatig naar de wc gaan)
Is logisch imho. Je kunt met die RC namelijk ook andere Marantz producten bedienen. Een keer drukken is andere source bedienen, twee keer drukken in source switchen.

Verwijderd

ViolatoR schreef op 09 juni 2003 @ 18:42:
Ja maar heel vreemd, hij deed het vanmiddag even, andere opties zoals volume e.d. doen het ook prima. Maar die andere reageren op m'n dvd speler. Ik had de DVD speler even uit de buurt gehaald, maar probleem deed zich nog steeds voor, ik zette daarna de dvd speler terug en toen werkte het :S

DVD Speler is trouwens een Philips Matchline DVD930

---

edit:

Probleem bleek te zijn dat je op het amp knopje moet drukken oid :S beetje vaag, kwam er bij toeval achter, kan er verder nix over in de manual vinden of online faqs ;s
vreemd, bij mij stond het er toch echt in :P

• Doogie
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Handleiding? Lezen?
Jullie lezen de handleiding? Watjes :P
Pagina: 1