Apacer Embedded Card Reader en aansluiten

Pagina: 1
Acties:

• Stimpy001
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09-2025
Ik zit er over te denken om de Apacer Embedded Card Reader (zie foto) aan te schaffen. Alleen heb ik nu nog een aantal vragen voordat ik hem eventueel ga aanschaffen.

Afbeeldingslocatie: http://www.mycom.nl/f2/images/products/33890mcl.jpg

Kan ik de Card Reader aansluiten op mijn moederbord (Asus K7M)? Er is namelijk aantal pinnetjes aanwezig voor een extra USB-uitbreiding. Dit zijn 2 rijen met respectievelijk 4 en 5 pinnen.

Hoe lang is de kabel die er mee wordt geleverd? Ik heb namelijk een A-Open HQ-08 Big-Tower waarin ik helemaal van onderuit naar boven toe moet omdat ik daar een 3.5-slot vrij heb. Voor de rest zijn het allemaal 5.25-sloten en ik wil geen verloopstuk gebruiken

Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen. Voordat ik een reactie krijg van: "ga naar de winkel om het te vragen". Ik ben niet instaat om zelf naar de winkel te gaan. Ik kan wel een a-technisch broertje sturen om hem te kopen :P

Wat jij vergeten bent, hoeft voor mij geen spoed te zijn.

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

check je moederbord boekje,

maar ik kan bijna met zekerheid zeggen dat hij op je moederbord past (die usb connect met 4/5 pinnen naast elkaar is universeel. Ik zie ze altijd op asus en msi bordjes)
ik weet iig dat hij op een a7V past, (en a7m is ong uit die tijd)

• Stimpy001
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09-2025
Da's dan in ieder geval dan al duidelijk. Nu nog een antwoord zien te krijgen over de lengte van de meegeleverde kabel. Ik kan namelijk hierover nergens wat vinden.

Wat jij vergeten bent, hoeft voor mij geen spoed te zijn.

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-03 19:41
Ik neem aan dat je voor zulke dingen toch wel de winkel kan opbellen? zeker als je uitlegt waarom je eventueel zelf niet kunt komen.

BEl voor de gein de mycom eens op, die hebben ze volgens mij ook. Mij hebben ze altijd vriendelijk geholpen ;)