Programma om mp3's te knippen??

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

• Ynst2003
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-08 09:59
Ik moet voor school een muziekquiz maken en over muziekfragmenten een paar vragen stellen. Het zullen ongeveer 30 vragen zijn, en om nu elk fragment helemaal te laten horen is te weinig tijd voor. Nu is mijn vraag of iemand een simpel programma heeft/kent waarmee je mp3's kunt knippen. Meer niet... En het zou misschien handig zijn als je deze mp3 langzaam kunt outfaden..
Wie kent er zo'n programma?

Ynst

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:31

SmartDoDo

Woeptiedoe

Goldwave :)
Maar om eerlijk te zijn denk ik dat je het zo had kunnen vinden met een eenvoudige zoekopdracht ;)

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
cool edit pro gebruik ik.
maar uiteraard zijn er nog 100en mogelijkheden, op download.com staan er vast wel 50, en op google misschien nog meer :)

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Verwijderd

mp3 cutter / wavelab /soundforge / cooledit , beetje basic en search/google vraagje

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-09 06:55

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Sonic Sound Forge / Cool Edit 2000.
mp3 knippen

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

• mbr
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-09 20:21

mbr

Ik heb er zelf geen ervaring mee maar mayb is diit wat:

mp3trim : http://www.logiccell.com/~mp3trim/

gebruik de search van HA om meer info te vinden:

http://www.hydrogenaudio....dac5d&act=Search&f=15.com

• satcp
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
mp3DirectCut - Dit programma laat je toe je mp3s op te splitsen in stukken, van volume te wijzigen, in- en uitfaden,... En dit alles zonder herencoderen zoals bij de meeste programma's het geval is. Je mp3 verliest dus geen kwaliteit.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Calitomnication in "Programma om mp3's te knippen??"

Met die (vrij oor de hand liggende) zoektip kom je er heel goed uit, en aangezien eerst zoeken en dan pas vragen de bedoeling van GoT is, hier maar een slotje op nu je meer dan genoeg tips heb gehad. (Bron: topicstart)

Succes met je quiz - ik zou het inderdaad doen met een programmaatje waar geen hercoderen voor nodig is: scheelt tijd en kwaliteit :)

[ Voor 9% gewijzigd door F_J_K op 09-06-2003 17:58 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.