• DipStick
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-02 15:21

DipStick

HHmmm, nice ;)

Topicstarter
Ik heb nu een fijne 3510i in me handen, die ik net had overgekocht, alleen die gozer waar ik heb van over kocht was zo fijn dattie me pincode met "activatie ode" (ofzoiets) van de telefoon zelf verwarde. Deze telefoon is nog nieuw, niet eerder gebruikt en er zit vanalles bij, inclusief aankoopbon (vanuit frankrijk) dus gestolen issie zeker nie. Het enige wat nu dus is, is dat de telefoon zelf geblokkeerd is, met welke sim kaart dan ook. (Als die stomme aars nou nog gewoon de standaard fabriekscode 12345 ingetoetst had, .........)

Dezelfde sims werken nog gewoon wel in andere telefoons, dus puk codes en shit is het volgens mij niet.

Ik vraag nu niet wie weet hoe je dat moet omzeilen, maar of iemand weet hoe ik nu moet handelen om deze telefoon van zijn eigen blokkade af te halen. Kan ik daarvoor de nokia service lijn bellen en het emei doorgeven ofzo ? (niet dat ik daar nu wat aan heb, want het is pinksteren, maar goed. :)

Alvast bedankt voor de adviezen.

Ik geloof niet in bijgeloof, dat brengt ongeluk
Vroeger was ik een twijfelaar. Ik ben daar nu niet meer zo zeker van.

Verwijderd

Dus we moeten je maar op je woord geloven? ...

ahah don't think so!

• DipStick

DipStick

HHmmm, nice ;)

Topicstarter
fijn, bedankt voor deze reactie, ik zeg niet dat je me op me woord moet geloven en shit ( al zou dat wel fijn zijn uiteraard :P ) ik weet alleen wat ik weet en dat is wat ik hier nu neergezet heb.

Ik vraag zoals je ook kunt lezen niet om methodes om het te omzeilen e.d. maar gewoon hoe ik nu het beste kan handelen.

Laat ik dit ook nog ff zeggen, garantie zit er ook gewoon nog op enzo.

[ Voor 19% gewijzigd door DipStick op 09-06-2003 17:35 ]

• agent327
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10-2022

agent327

^&)^*&^$#@#!)*

Gewoon mee langs de Nokia-winkel gaan. Daar kunnen ze je het beste verder helpen. :7

Wanbeleid is ook beleid.

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:51
DipStick schreef op 09 juni 2003 @ 17:31:
fijn, bedankt voor deze reactie, ik zeg niet dat je me op me woord moet geloven en shit ( al zou dat wel fijn zijn uiteraard :P ) ik weet alleen wat ik weet en dat is wat ik hier nu neergezet heb.

Ik vraag zoals je ook kunt lezen niet om methodes om het te omzeilen e.d. maar gewoon hoe ik nu het beste kan handelen.

Laat ik dit ook nog ff zeggen, garantie zit er ook gewoon nog op enzo.
Met je telefoon en het bonnetje naar het dichtsbijzijnde Nokia ServicePoint gaan...

• DipStick

DipStick

HHmmm, nice ;)

Topicstarter
zouden ze me daar ook met de franse aankoop bon helpen ?

Naja, probeer ik dat wel zodra ik een vrij moment heb, iig bedankt voor de behulpzame reacties.

• dude123
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-05-2022

dude123

Linux addict

degene waarvan je de telefoon hebt gekocht kan da toch wel verder oplossen..... lijkt mij tenminste als ie ni van de vrachtwagen is....

Meneer 1000 has spoken......

Verwijderd

DipStick schreef op 09 June 2003 @ 17:40:
zouden ze me daar ook met de franse aankoop bon helpen ?

Naja, probeer ik dat wel zodra ik een vrij moment heb, iig bedankt voor de behulpzame reacties.
Ga ik vanuit van wel.

Ze zullen daarentegen wel raar opkijken van je verhaal (net zoals velen in dit forum neem ik aan). Gekocht van een of andere gozer, franse aankoopbon, geblokkeerd toestel... need I say more?

• DipStick

DipStick

HHmmm, nice ;)

Topicstarter
ik begrijp je twijfels wel enzo, maar ik garandeer je dattie nie "van de vrachtwagen afgevallen is".

De vader van die maat van me heeft wel eens meer van dit soort acties, die weet dan ergens een plek waar je goedkoper grotere aantallen in kan kopen, en hij verkoopt ze dan weer verder. Alles volledig legaal. Het fijne weet ik er ook nie van, maar ik weet iig wel dat de prijzen nie zo zijn dat je er vanuit kunt gaan dat het met "heling" te maken heb.

Zo ook dus deze telefoons vanuit frankrijk, indien iemand echt heel erg benieuwd is naar de aankoop bon, wil ik wel een plek zoeken waar ik hem in kan scannen en hem hier posten enzo.

Maar nee, degene waar ik hem van gekocht heb, heb in dat opzich nou ook weer nie de kennis om me hier weer mee verder te helpen.

[ Voor 12% gewijzigd door DipStick op 09-06-2003 17:53 ]

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:52

Korakal

Up up up!

Als je naar een Nokia Service Point gaat, gewoon zeggen dat je 'm zelf in Frankrijk hebt gekocht, je code bent vergeten en 'm daardoor per ongeluk hebt geblokkeerd.

Hetgeen waar je over praat is de toestelcode, en die is niet zomaar met een puk-code ofzo te deblokkeren.

• DipStick

DipStick

HHmmm, nice ;)

Topicstarter
will do, thnx again 4 de nuttige reacties, dat wordt dus nog ff w8en tot ik kan genieten van me full color display ;)

Pagina: 1