Ik heb nu een fijne 3510i in me handen, die ik net had overgekocht, alleen die gozer waar ik heb van over kocht was zo fijn dattie me pincode met "activatie ode" (ofzoiets) van de telefoon zelf verwarde. Deze telefoon is nog nieuw, niet eerder gebruikt en er zit vanalles bij, inclusief aankoopbon (vanuit frankrijk) dus gestolen issie zeker nie. Het enige wat nu dus is, is dat de telefoon zelf geblokkeerd is, met welke sim kaart dan ook. (Als die stomme aars nou nog gewoon de standaard fabriekscode 12345 ingetoetst had, .........)
Dezelfde sims werken nog gewoon wel in andere telefoons, dus puk codes en shit is het volgens mij niet.
Ik vraag nu niet wie weet hoe je dat moet omzeilen, maar of iemand weet hoe ik nu moet handelen om deze telefoon van zijn eigen blokkade af te halen. Kan ik daarvoor de nokia service lijn bellen en het emei doorgeven ofzo ? (niet dat ik daar nu wat aan heb, want het is pinksteren, maar goed.
Alvast bedankt voor de adviezen.
Dezelfde sims werken nog gewoon wel in andere telefoons, dus puk codes en shit is het volgens mij niet.
Ik vraag nu niet wie weet hoe je dat moet omzeilen, maar of iemand weet hoe ik nu moet handelen om deze telefoon van zijn eigen blokkade af te halen. Kan ik daarvoor de nokia service lijn bellen en het emei doorgeven ofzo ? (niet dat ik daar nu wat aan heb, want het is pinksteren, maar goed.
Alvast bedankt voor de adviezen.
Ik geloof niet in bijgeloof, dat brengt ongeluk
Vroeger was ik een twijfelaar. Ik ben daar nu niet meer zo zeker van.