Toon posts:

Verschillende IDE-kabels?

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

ik heb een Samsung CD-RW 48x24x48x, en er stak (natuurlijk) een IDE-kabel bij, maar omdat in mijn PC al een stak van de CD-DVD, heb ik die op slave daar aan gesloten. Maar als ik brand, gaat de buffer altijd van bijna 0 naar 100 zo, en weer terug, heel het brandproces door. Is dit normaal? Of dit was mijn vraag: Die IDE-kabel dat erbij stak bij de CD-RW, is die beter als degene dat er al instak? (is al oud) of is er geen verschil tss beiden? Want ik weet dat er verschil is tss E-IDE en gewoon IDE.

THX

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Staat je DMA aan :?

en kijk eens hierna:
Brander of Harddisk ?

ik ken het probleem.

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-03 19:51
Brander op master en dvd op slave al geprobeer?

[ Voor 18% gewijzigd door The-Source op 09-06-2003 17:25 ]

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Verwijderd

Topicstarter
DMA staat nog niet aan omdat hij standaard als ik hem instaleerde DMA ook niet aanstond, dus ik dacht dat het standaard was dat DMA niet aanstond (vond ik al raar). Volgende keer dat ik brand staat DMA aan. Zal straks een proberen met een CD-RW'tje.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Je hebt dus duidelijk niet netjes in de FAQ van het probleem-gerelateerde GoT-subforum gekeken, voordat je dit topic opende .. Dat is helemaal niet de bedoeling hier op GoT; ga de [faq]registratievoorwaarden[/] en in het bijzonder het Forumgedrag gedeelte nog eens na :)

/faq

Dit topic is gesloten.